Ik heb een vraag
Binnen mijn bedrijf hebben we een repro staan met een applicatie waar mensen naar toe kunnen printen
de opdracht komt dan netjes binnen in een applicatie waar de repro alles mee kunnen doen
De opdrachten kunnen geprint worden via een webprinter die gewoon via afdrukken beschikbaar is
Wanneer je dat doet en de opdracht verstuurd dan wordt het document direct omgezet naar PDF
Nu heb ik alleen het probleem dat het eigenlijk de bedoeling is dat mensen die een PDF willen laten afdrukken via de repro dit moeten doen via een stukje web applicatie wat daar naast draait
Wanneer deze wel geprint wordt dan wordt deze als nog omgezet naar PDF
Voor kleine bestanden geen probleem maar met grote PDF bestanden (200 MB en veeeeel groter) veroorzaken daardoor extreem veel traagheid op de server van de Repro
Ik wil dus eigenlijk PDF bestanden blokkeren op de webprinter
Is dit mogelijk?
Heb al veel zitten googelen maar heb niks kunnen vinden
OS wat gedraait wordt is XP
Server 2003 standaard
Applicatie die de repro gebruikt is PrismaAccess (OCE)
Ik heb al contact gehad met OCE alleen die hebben geen oplossing
In principe is het gewoon mensen leren hoe ze wat moeten doen
Maar dit is niet haalbaar (allemaal ambtenaren)
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Binnen mijn bedrijf hebben we een repro staan met een applicatie waar mensen naar toe kunnen printen
de opdracht komt dan netjes binnen in een applicatie waar de repro alles mee kunnen doen
De opdrachten kunnen geprint worden via een webprinter die gewoon via afdrukken beschikbaar is
Wanneer je dat doet en de opdracht verstuurd dan wordt het document direct omgezet naar PDF
Nu heb ik alleen het probleem dat het eigenlijk de bedoeling is dat mensen die een PDF willen laten afdrukken via de repro dit moeten doen via een stukje web applicatie wat daar naast draait
Wanneer deze wel geprint wordt dan wordt deze als nog omgezet naar PDF
Voor kleine bestanden geen probleem maar met grote PDF bestanden (200 MB en veeeeel groter) veroorzaken daardoor extreem veel traagheid op de server van de Repro
Ik wil dus eigenlijk PDF bestanden blokkeren op de webprinter
Is dit mogelijk?
Heb al veel zitten googelen maar heb niks kunnen vinden
OS wat gedraait wordt is XP
Server 2003 standaard
Applicatie die de repro gebruikt is PrismaAccess (OCE)
Ik heb al contact gehad met OCE alleen die hebben geen oplossing
In principe is het gewoon mensen leren hoe ze wat moeten doen
Maar dit is niet haalbaar (allemaal ambtenaren)
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?