[IIyama E5855] Dvi aansluiting?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goededag mensen,

Ik heb een vraag over de monitor van IIyama.
Ik heb zelf al onderzoek gedaan maar verder niet kunnen vinden.
Het is namelijk mijn collega heeft thuis een IIyama e5855
Maar weet zelf niet als deze een DVI aansluiting heeft.

Ik vind het dan ook vrij raar dat hij zelf niet even gekeken heeft.
En hij gaat pas vanavond weer naar huis.

Bij de IIyama site hebben ze deze monitor niet meer er op staan en als ik via google of andere zoekmachines zoek kan ik hem niet vinden.

Het gaat hier dus om de IIyama E5855 monitor.

Groetjes en alvast bedankt,

Micha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52

M2M

medicijnman

je weet zeker dat dat het correcte typenummer van de monitor is? als google namelijk maar 4 resultaten heeft van een zoekactie naar iiyama e5855, waarvan er twee naar dit topic verwijzen, dan denk ik dat je niet het juiste type nummer hebt.

Maar gelukkig is er ook op andere manieren achter te komen of het scherm een DVI aansluiting heeft. Ten eerste, als het een CRT scherm is, heeft het waarschijnlijk geen DVI aansluiting. Is het een LCD scherm, dan meestal wel. Google naar een plaatje van een DVI stekker en vergelijk die met de stekker die aan de monitor zit (of de aansluitingen op het beeldscherm zelf).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M2M schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:34:
je weet zeker dat dat het correcte typenummer van de monitor is? als google namelijk maar 4 resultaten heeft van een zoekactie naar iiyama e5855, waarvan er twee naar dit topic verwijzen, dan denk ik dat je niet het juiste type nummer hebt.

Maar gelukkig is er ook op andere manieren achter te komen of het scherm een DVI aansluiting heeft. Ten eerste, als het een CRT scherm is, heeft het waarschijnlijk geen DVI aansluiting. Is het een LCD scherm, dan meestal wel. Google naar een plaatje van een DVI stekker en vergelijk die met de stekker die aan de monitor zit (of de aansluitingen op het beeldscherm zelf).
Ja mijn Collega ( Stagebegelider) zij dat dat hij misschien het verkeerd had op geschreven.
en het is volgens mij een crt. maar ik kan hier niet met zeker heid over spreken.
Toch bedankt voor de reactie :)