Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal !

Ik heb een iPaq H3950 Compaq Pocket PC. Nu is na een tijdje niet meer te hebben gebruikt, de Tom tom Navigator verdwenen. Mij apparaat heeft geen toegang meer tot de SD-Card en daar is denk ik het probleem .
Een Soft of Hard Reset heeft geen resultaat, net zo als een nieuwe installatie (pc 2002) of backup restore.
Wie weet wat ik moet of kan doen ?

Bij voorbaat Dank
M.V.G. John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welkom aan boord :) Lees de Quickstart van Tweakers.net nog even door, want je openingspost voldoet niet helemaal aan de wensen.

Maar wat je vraag betreft; Heb je gecontroleerd of je SD kaart nog wel goed is? Bijvoorbeeld in een PC?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry begrijp niet helemaal wat je bedoeld met de openings wensen.
Maar dat terzijde, M'n iPaq H3950 waar Windows 2002 staat kan geen toegang vinden tot de SD-slot, de Sd-card is in orde , heb ik via de PC getest, daardoor kan Tom Tom niet opstarten. Een soft-reset of een hardware-reset hebben beide geen invloed. NU is dus mijn vraag wat ik moet (of kan) doen om toch de SD-slot te laten zien op de iPaq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zie die quickstart, daar staan de eisen voor een openingspost.

Heb je al eens een andere SD card in de iPaq geprobeerd? Als die het ook niet doet, kan het ook een hardware probleem zijn.

Doet die andere kaart het wel, zou ik de SD card met Tom Tom backuppen, formatteren (het liefst in de iPaq, als dat kan) en nog eens proberen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron