Ik heb sinds kort het probleem dat het syncen tussen mijn iPhone en de Google agenda niet meer goed loopt. Ik heb doormiddel van CalDAV 4 verschillende agenda's die ik sync tussen mn telefoon en de Google agenda. Nu is het probleem dat als ik een afspraak via de Google agenda maak (en dan niet in mn hoofdagenda) deze niet meet de iPhone wordt gesynchroniseerd. Maak ik echter op mn iPhone een agenda punt aan in een subagenda, dan wordt deze binnen een minuut met de Google agenda gesynchroniseerd.
Met de hoofdagenda geen probleem.. vanuit beide kanten prima synchronisatie. Maar is dit een recent iets? Want heb hier voorheen nooit problemen mee ondervonden. Kon gewoon beide kanten op synchroniseren met al mn agenda's. Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? Heb namelijk geen zin om al mn agenda updates steeds via m'n iPhone in te moeten voeren!
Mvg, Kristian
Met de hoofdagenda geen probleem.. vanuit beide kanten prima synchronisatie. Maar is dit een recent iets? Want heb hier voorheen nooit problemen mee ondervonden. Kon gewoon beide kanten op synchroniseren met al mn agenda's. Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? Heb namelijk geen zin om al mn agenda updates steeds via m'n iPhone in te moeten voeren!
Mvg, Kristian