van Philips Expanium naar Creative DAP

Pagina: 1
Acties:

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:20
Ik heb op het moment (poen zat:P)een Philips Expanium, maar ik vind dit nog niet goed genoeg.
Daarom wil ik nu de Creative DAP jukebox kopen. Omdat ik niet veel aan 2 mp3spelers heb wil ik die philips weer verkopen, wat is volgens jullie een goede prijs? (kom niet met de opmerking "aan mij mag je hem voor f50,- verkopen).

Wat ik mij ook nog af vraag is kan zo'n DAP goed tegen een stootje? (dat je er dus gewoon mee kunt fietsen, lopen, enz.) Ik weet dat er een 6gig Fujitsu 2,5" notebook harddisk in zit.

• WhiteAss
450a500 piek is toch niet teveel gevraagd? nog bijna een jaar garantie bij de megapool dus dat is ook niet slecht.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
T is maar wat je prettig fietsen vind..... dat ding weegt een vermogen :(

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
als ik jou was hield ik de expandium, kun je naast mp3 ook gewoon cd's luisteren

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• WhiteAss
ik weet wat ik wel en niet met die aparaten kan en wat ik met de jukebox kan vind ik niet goed genoeg en daarom wil ik dat andere aparaat hebben. waar jullie mee komen is ook geen andwoord op mijn vraag.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Wij verkopen de Expanium nieuw voor Fl.519,- dus 450,-/500,- lijkt me een beetje veel voor een 2e handse.....Misschien vang je er Fl.350,- voor als 'ie mooi is.......

• WhiteAss
ik heb hier in de omgeving wat rond gekeken en bijna alle winkels zitten nog op de 600 piek. een enkeling met een actie op die 550. dan valt het toch nog wel mee. er zit nog bijna een jaar garantie op bij de megapool dus je kun overal in heel nederland terecht.
Pagina: 1