Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik sta voor de keuze een versterker te kopen. Denon PMA-700AE of Yamaha AX-497? Ik heb 4 Magnat zuil speakers. Ik vraag me af op deze versterkers dit aankunnen. Ik wil niet meer dan 500 euro uitgeven.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Ga naar een audiozaak en vraag of je ze thuis mag uitproberen. Op dit forum ga je er niet achter komen welke jij het beste vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels de Yamaha thuis, valt me tegen. Erg steriel geluid, wel mooi helder. Ik mis de warmte. Ik vraag me af of de Denon genoeg vermogen heeft om mijn speakers aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:08:
Ik vraag me af of de Denon genoeg vermogen heeft om mijn speakers aan te kunnen.
Helaas werkt het op GoT niet zo...
Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Zoals reeds gezegd kom je via een forum niet op het antwoord betreffende deze vragen. De enige manier om dit uit te vinden is door te proberen en dus langs Hifi winkels te gaan. Want op deze manier blijft het een "wat moet ik kopen?-topic" en die zijn dus niet gewenst.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.