Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik ben op zoek naar een tv kaart, waarbij deze dit moet kunnen:

- Tv uit de USA kunnen ontvangen
- Tv uit Nederland kunnen ontvangen
- Passen op mijn computer (zie specs. onderaan bericht!)
- max. 100 euro zijn
- Een afstandsbediening hebben

Ik heb zelf lang lopen zoeken, maar nee, ik heb echt níks kunnen vinden, behalve dan dat het moeilijk is om TV uit Amerika te kunnen ontvangen, maar wel mogelijk.
Ik vraag niet aan jullie om voor mij te gaan zoeken, meer of iemand ervaring met zoiets heeft, of zelf een TV-Kaart heeft met deze specs.

Ik hoop dat ik met jullie kennis dit vraagstuk kan tackelen.

Alvast Bedankt,

Christiaan

de beloofde specs (met behulp van CPU-Z van CPU-ID) :

Qmotion PC met Intel E2140 processor @ 1.6 GHZ (dual core)
Foxconn moederbord: 945 7MD series
Graphic Interface: PCI-Express (Max 16x en Link ook 16x)
1024 MB RAM: DDR2
Nvidia 8500GT DDR2 met 1024 MB

Hierbij display ik op:

HP 2509M dmv DVI @ 1920*1080 (60 HZ)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Uhm.... Wat was er mis met je vorige topic dan? TV kaart

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
ehm... Geen reacties... Aangezien de moderator het niet top vond, heb ik m veranderd.
En die eerste stond op verkeerde plek. Overigens: sorry, bronnen van tv-kaart niet kunnen achterhalen..

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:44

-d-

Tenzij je een paar duizend kilometer coaxkabel gaat trekken tussen de VS en Nederland kan je geen Amerikaanse zenders ontvangen met een TV kaart.

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 07:39
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:57:

Ik heb zelf lang lopen zoeken, maar nee, ik heb echt níks kunnen vinden, behalve dan dat het moeilijk is om TV uit Amerika te kunnen ontvangen, maar wel mogelijk.
Moeilijk maar wel mogelijk geef dan eens aan hoe je aan het signaal moet komen??
Technisch zou het via de satelliet niet onmogelijk zijn er zijn wel satellieten die zowel Amerika als ook Europa kunnen berijken, helaas bestaat het niet en is er geen enkele Amerikaanse provider bereid een pakket op een satelliet te zetten en dus ook daar de rechten voor te betalen.
Misschien dat het ooit nog eens komt via glasvezel of zo.

Maar als je zoekt naar een Slingbox die in Amerika aansluit bij familie of kennissen of dat je iemand zoekt die tegen betaling je wilt helpen kun je hier op je computer via internet inloggen en kijken.
Dat is heel wat anders als een TV kaart die dan de Nederlandse en Amerikaanse kanalen kan combineren. _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik hoorde was dat er 1 satelliet was, die je in Nederland net digitaal zou kunnen ontvangen.
Overigens vind ik het schandalig dat dit niet 'normaal' mogelijk is...

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:44

-d-

Waarom nou weer schandalig? Amerikaanse zenders zijn nou eenmaal voor de Amerikaanse markt, Nederlandse voor de Nederlandse, en Australische voor de Australische. Ze kopen nou eenmaal de programma's in voor hun lokale markt en niet wereldwijd.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dus? Tegenwoordig gaat het toch om alles internationaal? Dat je overal alles kan krijgen op het gebied van digitaal? Ik vind het gewoon debiel dat je in principe wel Marokkaanse, Zweedse, Duitse, Engelse enz. enz. tv kan kijken, maar dan weer geen Amerikaanse. We gaan tegenwoordig toch uit van Amerika? Alles is daarop ongeveer gebaseerd. Waarom kan ik dan niet zien wat men 'te zeggen' heeft en wat men uitzend?
Pagina: 1