Fritzbox 7170 probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
Wilde vandaag een speedtouch vervangen door een Fritzbox 7170, maar die wil dus niet ´aan´. Als ik het ding aansluit dan knippert de info-led 4x gevolgd door een korte pauze en dan knippert die weer 4x gevolgd door een korte pauze... Kan nergens vinden wat dit betekent. Voor de rest gaan geen van de leds aan. Draadloos is die niet te vinden en bedraad krijg ik de melding ´Unindentifeid Network´ krijg geen ip niks. Resetten is er ook niet bij want er zit geen reset knop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Vaste telefoon toestel erop aansluiten en dan #991*15901590* draaien, zo reset je een Fritzbox :)

/edit: http://www.hulp4all.com/?page_id=2339

[ Voor 19% gewijzigd door thr- op 03-02-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
Welke provider heb je eigenlijk, ik heb ook alleen maar problemen gehad met de 7170 icm Xs4all, nu met Online heb ik geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar, want xs4all levert die dingen met haar abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beefstick
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:34
Als je de stroom van het apparaat afhaalt dan reset ie ook natuurlijk. Gezien je nog geen instellingen gemaakt hebt kan ie die ook niet opgeslagen hebben, dus als de stekker eruit niet helpt, en hij heeft ook nooit eerder gewerkt zou ik m DOA sturen, maar check wel eerst je aansluitingen, eerst alleen internet aansluiten, als dat werkt je telefoon erbij, gewoon alles 1 voor 1 testen.

[offtopic]
weltie schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:00:
Welke provider heb je eigenlijk, ik heb ook alleen maar problemen gehad met de 7170 icm Xs4all, nu met Online heb ik geen problemen meer.
Hier ook Xs4all, maar nagenoeg geen problemen. Alleen de nummermelder werkt van geen kanten. Is ook niet constant ofzo. Als ik naar huis bel dan ligt het echt aan de positie in het land waar ik ben, vanuit Nijmegen werkt de nummermelding niet, vanuit Arnhem wel. Heel raar. Dus de vaste telefoon gaat gewoon niet via de fritzbox, dan werkt de nummermelding ineens wel helemaal.
[\offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
beefstick schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:10:
Als je de stroom van het apparaat afhaalt dan reset ie ook natuurlijk. Gezien je nog geen instellingen gemaakt hebt kan ie die ook niet opgeslagen hebben, dus als de stekker eruit niet helpt, en hij heeft ook nooit eerder gewerkt zou ik m DOA sturen, maar check wel eerst je aansluitingen, eerst alleen internet aansluiten, als dat werkt je telefoon erbij, gewoon alles 1 voor 1 testen.
Ding heeft wel gewerkt want is niet nieuw. Had hem thuisstaan, maar sinds ik daar kabel heb dacht ik hem bij mn ouder neer te zetten. Stroom is er dus afgeweest. Heb hem als laatst als router only gebruikt op mn kabelmodem. Het gekke is gewoon dat de power/dsl led niet eens brand of knippert. Zal eens proberen met de telefoon te resetten.
Pagina: 1