Intel Core i7 720QM vs Intel Core i5 430M

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmoors
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-07 12:34
Ik snap wel wat van computers, maar nu heb ik denk ik toch de domme vraag of de i5 standaard geklokt op 2,26 ghz beter of slechter is dan de i7 geklokt op 1,6 ghz, n.a.v. deze laptops waarvan ik er 1 wil kopen pricewatch van interessante laptops

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heb je al eens wat reviews van de processors opgezocht? Wat heb je daar in gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zou ik voor een alienware laptop gaan, maar deze verkopen ze niet bij de mikro elektro ,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 21:49
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:52:
Persoonlijk zou ik voor een alienware laptop gaan, maar deze verkopen ze niet bij de mikro elektro ,,,
Alienware is wel weer een beetje "overpriced" als je het mij vraagt.. als ik naar een americaans alternatief kijk dan heb je daar voor 1000 euro een vergelijkbare dan bij alienware voor 1500 euro (misschien komt er bij die van 1000 euro nog wel tax overheen en verzend kosten)

Dus vind je service veel waard en gooi je veel met laptops kun je wel een dell / alienware kopen.

Nu even het echte antwoord op de vraag,

De i5 is een dual core en de i7 is een quadcore dus in specifieke programma's is de een sneller met quad en de andere is soms ook weer sneller.. tis maar net wat je wilt en de i5 is goedkoper. (veel threads vs hogere clockspeed.)