Epox mobo-thread

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55
http://www2.tweakers.net/nieuws/16042

Kijk eens naar de laatste reply's wat willen jullie nou dat ik daarmee doe? Trashen of modden naar waar het hoort, dit soort enome onzin-discussies zijn enorm irritant vind ik namelijk en ik kan het niet echt serieus modden op deze manier.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Laat die mensen vrij en blij reageren. Zo kunnen we in de toekomst kijken wat ze uitvreten/uitgevroten hebben. Indien deze gasten blijven kutten kan een IP-ban namelijk meer aanrichten >:).

laat maar staaniig, bewijzen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwaar en zwaar overbodig, van mij mogen ze eruit gehaald worden, ja, vrij en blij reageren moet, maar dan wel op een beetje normale manier en niet al trollend en flamend een beetje om je heen gaan lopen meppen.

Dit slechte voorbeeld gedrag roept slecht voorbeeld gedrag op...

Ik ga me er ook maar eens mee bemoeien...

*zucht, kinderen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
Ik word dus ook helemaal niet leuk van dit soort dingen. Het probleem dat ik er in zie is dat je best met elkaar in discussie mag, maar dat dit soort dingen het niveau (boor min gevoel althans gigantisch omlaag trekt.

Maar dan zouden de users een mailtje moeten krijgen dat dit soort discussies niet thuishoort op t.net en dat men ook gelijk maar met een geneste structuur moet werken, want ook dat hebben ze niet gedaan :(

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beide heren opgeroepen om er mee te stoppen en ze direct doorverwezen naar de moddereter hulpgroep (lees: deze draad).

Hmm, mijn reactie is inmiddels uit de visible list, maar staat tenminste op +2.

Voor de overige bezoekers:

Dit had ik te melden, naar aanleiding van een Flamewar tussen random en freeride:

http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=278751

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 13:03 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik word dus ook helemaal niet leuk van dit soort dingen. Het probleem dat ik er in zie is dat je best met elkaar in discussie mag, maar dat dit soort dingen het niveau (boor min gevoel althans gigantisch omlaag trekt.

Maar dan zouden de users een mailtje moeten krijgen dat dit soort discussies niet thuishoort op t.net en dat men ook gelijk maar met een geneste structuur moet werken, want ook dat hebben ze niet gedaan :(
Ik denk dat dat het beste werkt, stuur dat soort gasten een éénmalige waarschuwing, kom je ze nog een keer tegen op een dergelijke wijze, dan kicken!

Overigens heb ik bewust in die draad hen aangesproken, ook dat zie ik als voorbeeldgedrag (men ziet dat ze er op aangesproken worden), alleen weet ik niet of ik degene ben die dat zou _moeten_ doen, mogen wel (uit hoofde van mijn modderschap), mischien moet een Adje dat standaard doen?

Ook dit is iets (het komt vaker voor) waar we nog eens bij stil moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
Hier moeten we dus eigenlijk een soort standaard-antwoord op hebben, helaas zijn we qua organisatie nog niet zo ver dat we dat al hebben of heel snel kunnen invoeren (in minder dan een dag denk ik dan aan).

Dit is wel iets waar we in de komende tijd mijns inziens wat aandacht aan mogen besteden, ik kom het namelijk telkens vaker tegen, een hele geneste thread op -1 zetten is ook zo iets. Dit soort irritante mannetjes (als ik zo vrij mag zijn ze zo te noemen) zou ik liever meteen geheel verwijderd zien. (Ik ben een beetje chagarijnig :P)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste %username%,

Naar aanleiding van je gedrag in de volgende draad http://www2.teakers.net/nieuws./16042 krijg je bij deze een éénmalige officiële waarschuwing, bij herhaling krijg je zonder verder bericht een IP Ban en zal je account verwijderd worden van tweakers.net.

Dergelijk gedrag wordt op tweakers.net niet gewaardeerd en niet getolereerd.

Voor alle duidelijkheid wijzen we je op het volgende artikel http://www2.tweakers.net/reviews.dsp?Document=112 waarin aangegeven staat wat wel en niet mag op tweakers.net, daarnaast zijn ook bij ons de normale normen en waarden van toepassing.

Tweakers.net Admin

Uiteraard gebruik je dit slecht in het geval het de spuigaten uitloopt, maar dat leek me wel duidelijk.

Als een usertje dit in zijn mailbox vind, dan kan ie eieren kiezen voor zijn geld.

Daarnaast zou je een dergelijke tekst rustig éénmalig als reactie in de thread kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
Nice, ietsje genuanceerd verteld, daar houd ik wel van. :)

We zullen er een toepassing voor verzinnen :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mijn mening van users trashen ipv postingen kan je niet genuanceerd noemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
Joh!

Godverdegodver, mijn modpunten gaan veeeel te hard!
Dinsdag 6 Maart 54 116 18
Woensdag 7 Maart 21 108 21
Totaal 228 271 39
Ik moet weer een beetje vriendelijk beoordeeld worden, heb de queue weer aardig leeggemod, maar ik word zelf niet echt gemod geloof ik :?
Heb toch wel een paar reacties staan hier en daar hoor ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Komt meneer terug van vakantie is opeens alles naar -1 troll gemod >:).

Of erger.... Karma gehalveerd by Femme ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05
Dat is volgens mij een bekend probleem.
alleen jij hebt al voordeel dat je meestal nog wel reageert, ik vind de meeste treads nietzo interresant om te reageren.
Moet dus altijd weer wachten op puntjes :(

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 14:30 schreef ecteinascidin het volgende:
Mijn mening van users trashen ipv postingen kan je niet genuanceerd noemen ;).
Vandaar dat Floris het tegen mij had :)
Pagina: 1