Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows7] random vastlopers van diverse programma's

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Sinds een verse installatie van Win XP naar Win 7 Home Premium komt het vaak voor dat een programma blijft hangen, eerst de donut die rond blijft draaien en daarna wordt het scherm wit. Na ca 30 sec werkt alles weer. Windows is wel te gebruiken, alleen het vastgelopen prog niet meer.
De programma's variëren van Chrome, iTunes, OpenOffice, eigenlijk kan het ieder prog zijn. Ook in veilige modus gedraaid en daar komt het ook voor.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mooie constatering :)

Maar wat we toch liever terugzien om een topic nog een beetje interessant te houden is een bepaalde mate van terugkoppeling wat je probleemstelling is en welke oplossingen je zelf aan zit te denken c.q. al geprobeerd hebt.

Dat mis ik eigenlijk compleet in je topicstart, dus ik zou je dan ook willen vragen om het nog een keer opnieuw te proberen en dan dit keer wel met wat meer achtergrondinfo, en wat je tot nu toe zelf hebt geprobeerd om een oplossing te vinden.

Het scheelt ook als je wat duidelijker kan zijn over je installatie, was dit een clean install op een vers geformateerde lege disk of een upgrade?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.