Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
ik zit met een probleempje, ik heb mijn laptop opnieuw moeten installeren omdat deze een koudje (virus) had opgelopen. nou heb ik van alle belangrijke dingen een back-up, maar wil na herinstallatie iTunes PERSÉ mijn hele iPhone dumpen voordat hij wil syncen, dit is voor mij geen prettig vooruitzicht omdat bijvoorbeeld alleen al het installeren van navigon + de tientallen andere apps tijden gaat duren, en ik mijn zorgvuldig gekozen instellingen, highscores van games enzovoorts kwijt ben :(

iemand een idee hoe ik iTunes kan forceren te syncen zonder mijn iPhone te formatteren?

Ik had via google al een manier gevonden om de ID van de oude iTunes te kopieren naar de nieuwe, dan zeurt hij niet meer dat de telefoon met een andere libary is gesynced, maar ik heb de oude iTunes install dus niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dan ben ik bang dat er niet veel anders op zit dan iPhone leeghalen en weer opnieuw syncen. Een andere oplossing zou nog kunnen zijn dat je apps gewoon niet synct, zo heb ik het gedaan. Apps download ik nu gewoon op m'n iPod en sync ik verder niet meer met iTunes. Muziek, video's en alles wel, maar bij apps heb ik het vinkje gewoon uitstaan. Dan blijven al je apps er gewoon op staan. Ook geen ideale oplossing, maar 't komt het dichtst bij wat je wil.

[ Voor 25% gewijzigd door Scott op 04-02-2010 01:16 ]