Toon posts:

Jullie mening over deze kast graag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Moet een el cheapo kast hebben die n beetje goed is. Nu had ik deze gevonden bij Com Solving Maarheeze: Afbeeldingslocatie: http://www.comsolving.nl/shopimages/ATXKASTropla.jpg

Wat zijn jullie ervaring hiermee? Het budget is echt LOW, en er moet n Duron 650 in, dus lijkt mij dat een 300 Watt voeding geen overbodige luxe is.

Mocht je andere opties voor dezelfde prijs hebben post ze dan ook maar. Enige eis is dus dat het n 300 Watt midi tower is. Deze kost 75 piek.

Verwijderd

Bietje klein niet? Ik vind 'm persoonlijk lelijk, maar volgens mij kan er wel een Duron in, maar dan mot je'r geen 8 koelers en 6 hd's enzo inhangen! :)

goodluck

Verwijderd

Topicstarter
Nah, is ook maar gewoon voor een simpel PC'tje hoor, dus geen case moddig en zo. En hoe die er uit ziet maakt geen hol uit, want dat ding staat toch maar onder een bureau.

Maar wil gewoon ff van iemand weten of ik hier verstandig aan doe. Of is voor een simpel PC'tje 235 of 250 Watt (met Duron, TNT2, HD en CDROM) ook al genoeg?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Als je alleen de componenten erin zet die je opnoemde kan het ook wel met een 230 watt hoor. Duron gebruikt minder dan een TB dus dat moet wel lukken...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kopen, is een prima kast. :)
Ik heb 2 pc's gebouwd, die in zo'n kastje moesten..

Makkelijk kastje. :)

Whatever.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ziet er niet lelijk uit.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Machiel187
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:06

Machiel187

64bit Powah!

Ik heb er de full tower van. Het is prima
kassie.....maar erg super is hij niet. Dus
kwa apparaten plaatsen ed.......maar voor de
rest heel prima........(ok nu spreek ik
mezelf 2 keer tegen maarja........)

Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024

Verwijderd

lol die heb ik net gekocht voor mijn servertje.

Zeer goedkoop ding idd panelen voelen bijna als zilverpapier :)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ik heb er zelf zoeen. Het zit allemaal wat slapjes in elkaar, maar daar is de prijs dan ook naar. Het werkt allemaal prima verder. Ik heb er trouwens bij Funprice wel F125 voor betaald:(

Siditamentis astuentis pactum.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:52
Kast doet wat ie moet doen: je onderdelen herbergen en het zakie van stroom voorzien. Maar het ding is absoluut ondegelijk, je knijpt hem zo fijn en er zit zo een deuk in :(

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Lijkt me voldoende, als je er voorzichtig mee bent. Ziet er niet eens zo verschrikkelijk uit, zeker voor zo'n bedrag...

• Jagermyster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
Mja, ken deze kasten (jammer genoeg :r)

-Brakke voedingen (koel sleuven zitten verkeerd)
-Voeding zit errug vervelend geplaatst (hangt voor processor, dus ietwat grote cooler, en je hebt nog maar aan paar mm speling tussen de voeding en de cpu)
-Ga er VOORAL NIET op zitten, voor je het weet is ie zo plat als een duppie >:)

Voor de rest: mwoa, de prijs is er ook na natuurlijk. Maar persoonlijk zou ik een (iets) duurdere kast nemen (In-Win S500, ongeveer 150 piek), heb je een echte kwaliteitskast, errug stevig en de koeling is tig keer beter.

Verwijderd

als je niet bruut gaat overklokken is de cooling ook wel goed. Ik heb er zelf een pII 333@400 inzitten en zowel de cpu als psu fan draaien op 7volt. mobo temp is 24 graden.

Ok Ok tis een p2 en geen amd heethoofd maar je snapt wat ik bedoel.

Dat de psu over de cpu hangt is te begrijpen het is namelijk een midi tower dan heb je dat volgens mij altijd.

Verwijderd

Check ook deze, Nokia 8850 design, kost 86 piek bij http://www.dvc-computers.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.dvc-computers.nl/kasten_bestanden/Prijslijsttest_23464_image002.jpg

Vind um erg glad zelf, weet alleen niet wat voor kwaliteit ie is. Zit een 300W voeding in.

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:08
Best grappig dat Nokia design kastje,maar voor 86,- weet je vantevoren al dat de kwaliteit bagger is :)

Ik denk dat je beter voor een fatsoenlijk 2ehands kastje kunt kiezen dan voor een goedkope nieuwe

.

Verwijderd

ik heb hem zelf real geprobeert, ik vind dat de reset en de stand-by knop nogal diep zit en dus moeilijk bij te komen:(

• phemelrijk
  • Laatst online: 20-08 19:41

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Prima kast toch ? Ik heb dezelfde maar dan ik big-tower uitvoering :)

• tjAb
  • Laatst online: 20-10-2025
die nokia kast is zwaar klote...
heel slecht afgewerkt...(scherpe randen etc)...en niet te ruig mee omgaan, anders valt ie uit elkaar

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Pagina: 1