HDMI naar VGA female?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-02-2021
Sorry ik zou echt niet weten in welk forum ik deze vraag anders moet vragen.

Ik zoek een HDMI naar VGA female kabel, zodat ik onze X360 kan aansluiten op een oudere 19" CRT. In de hoop zo 720P te kunnen draaien. Ik heb wat webshop's afgeneust maar kon niks vinden.

Weet iemand waar ik zo een kabel kan kopen? of is er een simpele manier van X360 naar VGA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:18

Umbrah

The Incredible MapMan

Dit is niet mogelijk zonder logica die duurder is dan de XBox of een nieuwe LCD monitor met HDMI. Je wilt van een digitaal signaal (met DRM) een volledig analoog signaal maken.

Er is een VGA kabel voor de XBox beschikbaar, bij mijn weten kunnen daar dezelfde resoluties over als over de component kabel.

Wat dacht je hier van: pricewatch: Microsoft Xbox 360 VGA HD AV Cable, Xbox 360

Aan de ene kant dat blok wat je in de analoge XBox uitgang doet (waar ook de Composiet, S-Video en Component kabels in gaan), en aan de andere kant een VGA plug, en (bij mijn weten) een geinig rood en wit tulpje.

[ Voor 40% gewijzigd door Umbrah op 03-02-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:03

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Van HDMI naar VGA gaat niet zomaar; dat is van een digitaal signaal (HDMI) naar een analoog signaal (VGA). Daar heb je een DAC -oftewel DigitalAnalogConvertor- voor nodig. Geen idee of die dingen bestaan en waar je die kunt kopen.

Maar er is hoop! De eenvoudigste oplossing voor jouw probleem is de XBOX 360 official VGA cable (of hoe dat ding ook heet). Je kunt dan ook hogere (=HD) resoluties kiezen.

edit:
**nggh** Must..... type.... faster.......... **nggghgh**

[ Voor 9% gewijzigd door Icephase op 03-02-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Gewoon de Xbox 360 VGA-kabel kopen inderdaad, kost ongeveer 2 tientjes.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

E-Vix

Nu met sneeuw!

Voor ongeveer € 5,50 kan je al klaar zijn:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30944

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25