Ik ben momenteel bezig met het uitzoeken hoe je het beste files kunt synchroniseren met elkaar. Nu weet ik dat je in Windows 7 offline bestanden kunt gebruiken om je netwerk locaties ook offline beschikbaar te stellen en daarmee dus automatisch synchroniseert, echter is dit nou net wat ik niet wil en ben dus zoeken naar een oplossing. Ik zal eventjes de situatie ik het kort beschrijven:
PC:
- 2 X 80GB SSD (RAID0)
- 1 X USB 1TB schijf (extern)
NAS:
- 4,5TB opslag
Ik werk momenteel met foto's vanaf me USB schijf omdat dit vele malen sneller is dan op mijn NAS. Echter wil ik de USB schijf dus af en toe back-uppen of synchroniseren met mijn NAS. Echter kan lukt het me niet om dit met windows 7 voor elkaar te krijgen. Ook is werken vanaf me NAS geen optie omdat die drie keer zo traag is als mijn USB schijf die direct aan mijn PC hangt.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
PC:
- 2 X 80GB SSD (RAID0)
- 1 X USB 1TB schijf (extern)
NAS:
- 4,5TB opslag
Ik werk momenteel met foto's vanaf me USB schijf omdat dit vele malen sneller is dan op mijn NAS. Echter wil ik de USB schijf dus af en toe back-uppen of synchroniseren met mijn NAS. Echter kan lukt het me niet om dit met windows 7 voor elkaar te krijgen. Ook is werken vanaf me NAS geen optie omdat die drie keer zo traag is als mijn USB schijf die direct aan mijn PC hangt.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/