In mei zal er meeting plaats vinden voor een nederlands autoforum. Het lijkt ons leuk als organisatoren om een Industriële Fotolocatie weten te vinden om daar een groepsfoto te maken van alle gerelateerde auto's.
Wij zaten te denken aan een oude Fabriekshal. Maar goed waar vindt je een hal die verlaten is en zo groot is om 50 auto's in kwijt te kunnen.
Ik kan mij nog herrineren dat er ooit een testcase over zo'n soort zelfde setting is geweest met auto's, maar via de search kan ik dit topic niet meer vinden. Praten we denk ik ook over 2 a 4 jaar terug.
De regio waar wij dit willen zien te vinden (en als het niet lukt, dan is het jammer natuurlijk) is aan de noord/oostzijde van Utrecht.
Is er iemand die zo'n locatie weet?
Foto's zullen hier natuurlijk worden geplaatst!
Wij zaten te denken aan een oude Fabriekshal. Maar goed waar vindt je een hal die verlaten is en zo groot is om 50 auto's in kwijt te kunnen.
Ik kan mij nog herrineren dat er ooit een testcase over zo'n soort zelfde setting is geweest met auto's, maar via de search kan ik dit topic niet meer vinden. Praten we denk ik ook over 2 a 4 jaar terug.
De regio waar wij dit willen zien te vinden (en als het niet lukt, dan is het jammer natuurlijk) is aan de noord/oostzijde van Utrecht.
Is er iemand die zo'n locatie weet?
Foto's zullen hier natuurlijk worden geplaatst!
[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 03-02-2010 15:27 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"