Industriële Fotolocatie voor 50 auto's regio Utrecht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
In mei zal er meeting plaats vinden voor een nederlands autoforum. Het lijkt ons leuk als organisatoren om een Industriële Fotolocatie weten te vinden om daar een groepsfoto te maken van alle gerelateerde auto's.

Wij zaten te denken aan een oude Fabriekshal. Maar goed waar vindt je een hal die verlaten is en zo groot is om 50 auto's in kwijt te kunnen.

Ik kan mij nog herrineren dat er ooit een testcase over zo'n soort zelfde setting is geweest met auto's, maar via de search kan ik dit topic niet meer vinden. Praten we denk ik ook over 2 a 4 jaar terug.

De regio waar wij dit willen zien te vinden (en als het niet lukt, dan is het jammer natuurlijk) is aan de noord/oostzijde van Utrecht.

Is er iemand die zo'n locatie weet?

Foto's zullen hier natuurlijk worden geplaatst!

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 03-02-2010 15:27 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Mocht de meet er ooit komen, kan deze niet gecombineerd worden met een fotomeet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Laat ik even in het midden. Want de meet is natuurlijk niet alleen deze locatie. Maar ik sta er zeker open voor.

Leuk idee!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm noord/oostzijde, dat is rond Overvecht enzo. Daar is niet heel veel industrieterrein, of wel? Misschien een optie om contacten te leggen met bedrijven of verhuurders met een dergelijke hal, en af te spreken voor een dag dat te kunnen gebruiken/huren :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Geen idee of ze het in de buurt van utrecht hebben, maar scheepswerven hebben vaak gigantische hallen. Vaak worden deze een hele tijd niet gebruikt of een hele tijd wel gebruikt, maar het kan ook zijn dat ze een wat kleiner schip behandelen zodat er nog wel plek is voor 50 auto's.
Als er een scheepswerf is in utrecht zou ik eens informeren als k jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:01
Informeer eens bij de (Kart)fabrique, moet je wel dokken (ben er al eens weggejaagd ;) ) maar wel een geniale plek. Weet niet of er 50 auto's passen.

http://www.defabrique.nl/...&id=36&albumnaam=Algemeen

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die plaats is ook precies waar ik zelf aan zat te denken. De parkeerplaats is zeker groot genoeg voor 50 auto's, maar weet niet of je het dan ook nog een beetje leuk kunt neerzetten. Ben wel benieuwd wat er uit gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik denk dat je, om 50 auto's een beetje goed neer te zetten, iets met een verhoging nodig hebt. Dan kun je bijvoorbeeld 25 auto's onderaan en 25 auto's bovenaan zetten. Lijkt me een stuk makkelijker fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Ramon schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:43:
Informeer eens bij de (Kart)fabrique, moet je wel dokken (ben er al eens weggejaagd ;) ) maar wel een geniale plek. Weet niet of er 50 auto's passen.

http://www.defabrique.nl/...&id=36&albumnaam=Algemeen
die kartbaan is geweldig :) al een aantal keer geweest :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1