Joinen van vrienden in een netwerk.

Pagina: 1
Acties:

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik heb een modem laatst van online gekregen, namelijk een Speedtouch 706 met kabel.

Bij mijn oude modem kon ik wel joinen met vrienden, maar sindsdien ik deze modem heb kan ik met het bekende cod mw2 niet meer met vrienden joinen. Wel bij mensen die dezelfde modem hebben. Ik heb bij "spelen en toepassingen" de juiste poorten opengezet voor cod mw 2 en UPNP aangezet. Dit allemaal in de modems configuratie. Maar het heeft niet geholpen... Bij CoD mw2 staat nog steeds "NAT strict"

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Is een andere modem kopen een optie of de oude modem weer in gebruik nemen. Gaat dit dan ook?

Gr FerdinandeZ

Ik gebruik windows XP

• DB LucF
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:42
Hoi FerdinandeZ,

Even een google-search leverde dit op:
http://cod4boards.com/mw2...problem-possible-fix.html

Met de info die je gaf, in't kort, wat ik vermoed is dat het probleem niet veroorzaakt wordt door je nieuwe gateway maar doordat een eventuele lokaal geinstalleerde firewall/antivirus op je computer het lokale netwerk niet vertrouwd.

Volg even de stappen die in die link vermeld zijn. Mochten die niet helpen, controleer je FW/AV settings op je computer om te controleren of die het probleem niet veroorzaken.

LucF

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Hey bedankt, het heeft me geholpen. Was een kwestie van 2 poorten extra open te zetten en de firewall die voor cod mw 2 uit te zetten. ;)

Gr FerdinandeZ

[ Voor 46% gewijzigd door FerdinandeZ op 06-02-2010 18:09 ]