Goedendag,
Dit topic hoort hier volgens mij niet thuis..maar kon niet plaatsen waar het wel hoorde precies.
Maar mijn korte vraag is:
Er is een filmpje op Omrop Fryslan wat ik nodig heb voor school (het gaat om een klein stukje)
Nu wou ik graag een aflevering downloaden, maar de vraag is hoe.
Ik heb al gebeld, maar dan moeten ze de archieven in om te kijken, en daar moet ik dan voor betalen wat ik best wel een beetje zonde vind, omdat het maar om een klein stukje gaat waar ik zelf in voorkom.
het gaat om de volgende link: http://www1.omropfryslan....&fn=1900_HJOED21JAN10.wmv
ik heb zelf al wat dingen geprobeerd, zoals:
- Downloaden via VLC player, wat na mijn weten ook misschien mogelijk was.
- Tubemaster++ gedownload en geprobeerd daar hem mee te neerhalen.
- Vdownloader, zelfde geldt als voor Tubemaster++, maar ook geen succes.
Is er een mogelijkheid om een stukje film te rippen? of de hele aflevering en dat ik zelf dan wel kan knippen in het filmpje?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groet,
Fresyl
Dit topic hoort hier volgens mij niet thuis..maar kon niet plaatsen waar het wel hoorde precies.
Maar mijn korte vraag is:
Er is een filmpje op Omrop Fryslan wat ik nodig heb voor school (het gaat om een klein stukje)
Nu wou ik graag een aflevering downloaden, maar de vraag is hoe.
Ik heb al gebeld, maar dan moeten ze de archieven in om te kijken, en daar moet ik dan voor betalen wat ik best wel een beetje zonde vind, omdat het maar om een klein stukje gaat waar ik zelf in voorkom.
het gaat om de volgende link: http://www1.omropfryslan....&fn=1900_HJOED21JAN10.wmv
ik heb zelf al wat dingen geprobeerd, zoals:
- Downloaden via VLC player, wat na mijn weten ook misschien mogelijk was.
- Tubemaster++ gedownload en geprobeerd daar hem mee te neerhalen.
- Vdownloader, zelfde geldt als voor Tubemaster++, maar ook geen succes.
Is er een mogelijkheid om een stukje film te rippen? of de hele aflevering en dat ik zelf dan wel kan knippen in het filmpje?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groet,
Fresyl