Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damen18
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2023
Een paar weken geleden stond er op tweakers.net een overzicht van welke laptops per merk het meeste gerepareerd moeten worden. Nou dacht dat ik deze opgeslagen had in mn favorieten, maar dat is dus niet zo. Bovendien heb ik ook al gezocht op de site, maar kan hem niet meer vinden. Heb me al helemaal suf gezocht. Zou iemand mij de link kunnen geven? Ik heb nu een acer gehad en die is nu kapot. Ik weet dat jullie dit soort vragen niet waarderen, omdat het eigenlijk een "luie" vraag is, maar ik kan hem gewoon echt niet vinden.

Vriendelijk bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damen18
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2023
Dank je voor de snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:31
Nogmaals, het is maar een slechte enquete. Het gaat om de notebooks waar extra garantie bij is aangeschaft. Dat is niet representatief voor alle notebooks. Het kan zo zijn dat er veel meer Acers kapot zijn gegaan als HP's, maar omdat de meesten bij een Acer geen garantie aanschaffen, zie je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleyman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
GENETX schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:35:
Nogmaals, het is maar een slechte enquete. Het gaat om de notebooks waar extra garantie bij is aangeschaft. Dat is niet representatief voor alle notebooks. Het kan zo zijn dat er veel meer Acers kapot zijn gegaan als HP's, maar omdat de meesten bij een Acer geen garantie aanschaffen, zie je dat niet.
Inderdaad, mensen die een extra verzekering kopen doen dit niet omdat deze altijd even zacht behandelen volgens mij. In mijn klas hebben de meeste mensen een HP-laptop en nog nergens 1 hp uitgevallen.
Acer's en medion's daarentegen. Zelfs een mac, maar daar moet een fabricagefout mee geweest zijn...
Mijn volgende terug een HP :)