[bug]Merken Onderzoek

Pagina: 1
Acties:

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-02 14:01

Blonde Tux

<advertisement>

Topicstarter
Na dat er mij gevraagt werd over welke camera's ik kende, weer gegeven in een schaalverdeling, heb ik tot 3 maal toe deze error gekregen:
code:
1
2
3
4
5
6
[url]http://websurvey2.opinionbar.com/projects/p10069_tw/display_question.asp[ /]
Microsoft VBScript runtime  error '800a000d'

Type mismatch: 'clng'

/projects/p10069_tw/display_question.asp, line 162

Mischien ligt het aan mij, maar wilde het toch even melden.

Mijn Platform:
OSX 10.5.8 (intel)
FF 3.6
2 tabs open, Quake Live en Tweakers

[ Voor 8% gewijzigd door Blonde Tux op 03-02-2010 10:14 ]

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik geef het door. Ik neem aan dat het een tijdelijke hickup is, maar je weet maar nooit.

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-02 23:28
In Google Chrome (5.0.307.1) werkt het hier helemaal niet, de onderste helft van de pagina kan niet worden geladen. In Opera (10.50-alpha) zit ik nu hier vast en kan ik het logotje niet verslepen. Ik ga het nu in Firefox proberen, maar echt ideaal is dit niet.

[ Voor 1% gewijzigd door Peter op 03-02-2010 10:18 . Reden: beta!=alpha ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Peter schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:18:
In Google Chrome (5.0.307.1) werkt het hier helemaal niet, de onderste helft van de pagina kan niet worden geladen. In Opera (10.50-alpha) zit ik nu hier vast en kan ik het logotje niet verslepen. Ik ga het nu in Firefox proberen, maar echt ideaal is dit niet.
Ook die is doorgegeven, al betwijfel ik of dit iets is dat nu direct kan worden opgelost.

• Peter
  • Laatst online: 14-02 23:28
Wilbert de Vries schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:22:
[...]

Ook die is doorgegeven, al betwijfel ik of dit iets is dat nu direct kan worden opgelost.
In Firefox lijkt de boel wel prima te werken :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
In Chrome 4 ging het hier goed. Alleen soms leek het alsof ik een deel van de onderkant miste ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 17:26
Ik kwam er tijdens de enquete achter dat ik een schaal niet goed had gelezen en dus juist de antwoorden aan het geven was, waarvan ik het tegenovergestelde wilde antwoorden, helaas kon ik niet terugbladeren in de enquete. Kan die optie wellicht nog worden toegevoegd, wel zo handig.

flickr - WOT Profile - Game PC

• The Realone
  • Laatst online: 22:32
In Opera 10.10 kan ik niks verslepen. Helaas...geen merkenonderzoek deze keer (of onthoud ie iets? ga em echt niet opnieuw invullen...).

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik had hier in Firefox 3.6 @ WinXP ook af en toe dat er wat logo's veel tijd nodig hadden om te laden en ook op die "versleep" pagina's moest ik soms wat geduld hebben voor ik aan de gang kon, maar uiteindelijk werkte het wel gewoon.

Dus voor degenen die daar problemen mee ondervinden: check even of de pagina nog aan het laden is en zo ja, heb even een beetje geduld.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

na het merkenonderzoek ging ik op enig moment terug naar de frontpage en kreeg een lege pagina met de volgende foutmelding:
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ')' in /mnt/web/tweakers/inc/config.inc on line 416
Ik gebruik Google Chrome 4.0.295
Het kan ook een sporadische hik zijn geweest die niets met het merkenonderzoek te maken heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door JJ Le Funk op 03-02-2010 11:00 . Reden: browser vermelding ]

d:)b :henk d:)b

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Geen bug in onze software dus ik schop dit even naar Geachte Redactie

MrJayMan: dat was een door mij veroorzaakte sporadisch hik ja :P

Intentionally left blank

• SilentThunder
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:32
Tevens werkt de sleep-een-merk-naar-antwoordblok functie niet in Opera 10.10. Een enquete op een technologie website die niet werkt in alle browsers is nogal een gemiste kans...

Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 14:53

Haan

dotnetter

Even voor mijn begrip, welke enquête gaat het over?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• SilentThunder
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:32
Ik heb er geen link meer naar toe, maar toen ik net naar de T.net frontpage ging, kreeg ik zo'n geel mededeling blok bovenin beeld of ik de enquete wou invullen.

Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX

• Haan

Haan

dotnetter

Dan loggen jullie niet vaak in zeker? ;) Dat is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik die enquête voorbij heb zien komen.

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-02 10:40

itsalwaysme

Graast voor DB

ik ben altijd ingelogd, maar ik zag de enquete ook pas vandaag. Dus misschien een nieuwe?

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:17

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie hem ook pas net voorbijkomen en de laatste keer dat ik op de fp was, was vanochtend :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Haan

Haan

dotnetter

* Haan ziet geen enquête ;(

Maar een tijd geleden was er toch ook een, is dit dan een andere?

[ Voor 52% gewijzigd door Haan op 03-02-2010 11:41 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topic uit LA hier maar even ingemerged.

De enquete is bewust maar een uurtje geplugged en de link is nu dus inderdaad weg.

Intentionally left blank

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-02 20:19

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik heb de enquête die vanuit tweakers werd georganiseerd niet afgemaakt, waarom niet?

Omdat je bij stellingen moet bepalen of het product een goeie prijs kwaliteit verhouding heeft, bij mij past ja of nee, en ga zo maar door, dat vind ik op zich niet erg, maar ik heb net gezegd welke producten ik wel en totaal niet ken, en die komen vervolgens wel bij de stelling voor. bij mij zou het resultaat van deze enquête te veel afwijken van wat het zou moeten zijn.

Ik plaats dit op het forum zodat hier misschien een volgende keer aan gedacht kan worden.

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Zojuist heb ik de enquête ingevuld (blijkbaar staat ie er weer), maar dit moest ik toch wel even laten zien: http://82.176.183.153/users/ruben/voud.png . Om het zo te zeggen, het was een mooie puzzel

edit: en ik ben zo te merken niet de eerste met exact dit plaatje... Gesloten topic had ik gemist

[ Voor 20% gewijzigd door dcm360 op 04-02-2010 20:34 ]

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
Edit: ik zie nu pas dat er nog een ander topic is, naja de 2e bug is iig uniek, misschien kan een modje deze even daarachter mergen? Sorry :$

Ik heb verschillende bugs mee gemaakt in de enquete, en die wilde ik even delen.

Aller eerste heb ik de enqueute proberen te maken in Opera 10.10, normaal geen enkel probleem. En nu ook niet totdat ik de plaatjes moest schuiven.

Dat zag er hier zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/xdvyhz.png
Ook kon ik helemaal niets bewegen.

Daarna geprobeerd de vragenlijst te maken in IE8, dat is gelukt maar er was 1 raar ding:

In het begin wordt je gevraagd of je een merk wel/beetje/niet kent, dat moet je aangeven dmv bolletjes. Als je eenmaal op een bolletje klikt springt deze +- 20 pixels naar onderen en wordt weer leeg, als je daarna nog een keer klikt wordt het bolletje ingevuld en springt deze niet meer. Dit had ik bij alle bolletjes bij die twee paginas waar je merken moet kennen, andere bolletjes deden het niet.

(Met tab en pijltjes de bolletjes selecteren gaf dit rare effect niet).

Verder was het maar een beetje rare ongeinspireerde enquete, weer dezelfde vragen of een bepaalde eigenschap bij een merk past, en dan weer de geikte vragen (prijs/kwaliteit snap ik nog wel, maar aantrekkelijke reclame en "bij mij past", dat kan toch wel iets uitgebreider en specifieker?)

Ook kon ik trouwens gewoon 2x op de back knop drukken en dan vanaf daar de vragenlijst weer submitten en antwoorden veranderen, is ook meestal niet de bedoeling.

[ Voor 5% gewijzigd door roy-t op 04-02-2010 20:41 ]

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1