iBatt, externe batterij voor iPhone gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een externe batterij voor mijn iPhone 3GS, ik kwam op een website de iBatt tegen iBatterycase. Ik zie hier trendy externe chargecovers voor oa de iPhone. Nu zien ze er dus erg mooi uit, maar over de kwaliteit kan ik nergens iets vinden. Mijn vraag heeft iemand ervaringen met deze "iBatt earow"?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:21
Of je koopt er 2 voor die prijs bij DealExtreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Met bijna 2 keer x zoveel capaciteit per stuk :P (2400mAh vs. 1300mAh)

Maar een valide punt van de TS wat is de kwaliteit van die accupacks? IS het slecht voor de originele batterij bijvoorbeeld?

Het lijkt mij wel praktisch om er eentje bij me te hebben, maar als hoesje om mijn iPhone vind ik het niet nodig. Als ik gewoon gebruik red ik de dag prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar zo'n ding. Er zullen zeker weten wel goedkopere versies zijn, maar of die betrouwbaarder zijn weet ik niet. Ook is het verschil tussen 2000 en 2400 mAh niet zo groot. En verzending vanuit Amerika is dan ook weer duuder. Voor die 5 Euro meer kies ik voor een betrouwbare Nederlandse site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:21
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:47:
Ik ben ook op zoek naar zo'n ding. Er zullen zeker weten wel goedkopere versies zijn, maar of die betrouwbaarder zijn weet ik niet. Ook is het verschil tussen 2000 en 2400 mAh niet zo groot. En verzending vanuit Amerika is dan ook weer duuder. Voor die 5 Euro meer kies ik voor een betrouwbare Nederlandse site.
DealExtreme is betrouwbaar? Daarnaast ook nog eens goedkoop en gratis levering. Je zou bijvoorbeeld naar het DealExtreme ervaringen topic kunnen kijken.

Ik heb er ondertussen al 3 versleten over de afgelopen jaren. Waarvan 1 een gratis vervanging was vanwege een defect en 1 had ik water over gegooid, dus ben nu aan me 3e toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:47:
Het verschil tussen 1300 en 2400 is wel aanzienlijk, want dat noemde ik... En die betrouwbare Nederlandse site, is betrouwbaar omdat ze Nederlands is? Dat zegt op zich natuurlijk weinig behalve dat het bekend overkomt. Maar kijk eens naar Dealextreme waar heel veel Nederlanders (en tweakers ;) ) al gekocht hebben... Dat is een zinnigere aanleiding om een winkel te vertrouwen. Lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de feedback. Ik heb op iphoneclub ook informatie gekregen en daar zeggen ze dat iBatt betrouwbaar is en binnen 24 uur levert. Dus ik denk dat ik daarom toch voor deze Hollandsche aanbieder kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
lredev schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:20:
[...]

Met bijna 2 keer x zoveel capaciteit per stuk :P (2400mAh vs. 1300mAh)

Maar een valide punt van de TS wat is de kwaliteit van die accupacks? IS het slecht voor de originele batterij bijvoorbeeld?

Het lijkt mij wel praktisch om er eentje bij me te hebben, maar als hoesje om mijn iPhone vind ik het niet nodig. Als ik gewoon gebruik red ik de dag prima.
Ze liegen dat ze barsten over de mAh bij elk product daar.

D'r zit nooit 2400mAh in dat ding. Waarschijnlijk nog minder dan 1300!

De TS heeft een goede keuze gemaakt door voor de nederlandse aanbieder gegaan te zijn.

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Catz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:47:
[...]

Hoe weet je dat?
De TS heeft een goede keuze gemaakt door voor de nederlandse aanbieder gegaan te zijn.
Dat kan zijn, maar zonder bron afbranden van DX is een beetje jammer... Als je een bron kan noemen hebben anderen er ook nog wat aan.

[ Voor 18% gewijzigd door lredev op 03-02-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Catz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:47:
[...]

A.U.B. even een bron, ik heb nooit problemen gehad met hun over mAh's.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou natuurlijk goed kunnen ja. Is waarschijnlijk allemaal van dezelfde Chinese leverancier. Zo zien die op ibatt er precies hetzelfde uit als die ik die van mophie heb gevonden. Kun jij de verschillen zien?

Deze:

http://www.mophie.com/Jui...GS-p/1058_jp-ip3g-blk.htm

En deze:

http://www.ibatterycase.n...y-case-iphone-3g-3gs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In prijs wel, doe mij maar de iBatt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:49

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat een boer niet kent dat eet ie niet?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Inderdaad, wat een complete onzin. Koop gewoon van DX, de levering duurt misschien iets langer, maar je hebt er zelfs twee voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoor net van iemand die een DX besteld heeft en er door problemen met de post geen heeft ontvangen. Nu staat er blijkbaar in de algemene voorwaarden van DX dat verzenden op eigen risico is. Nee ik ben dan liever een boer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:49

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nog nooit problemen gehad met DX. Één keer een DOA gehad, ze hebben netjes een nieuwe opgestuurd.

Als je pakketje door TNT kwijt is geraakt is dat de schuld van TNT, niet van DX. Het kan wel lang duren hoor, je moet niet verwachten dat je hem binnen een week hebt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weinig geduld en wil hem binnen 48 uur hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Dan betaal je de hoofdprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walsumhof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 13:47
Kan iemand nu al iets zinnigs zeggen over de ibatt ?

Hoe staat het met de 'beloofde' accuduur? Zitie echt als gegoten zoals wordt beweerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:05
Die van DealExtreme zijn GOED. voor die prijs, met gratis verzending en EXCELLENTE RMA-service (je maakt het zelf "kapot", en ze sturen je een nieuwe op) is het dé site bij uitstek. Ik heb al een paar keer dingen "kapot" gerapporteerd zonder zichtbare schade, en al 3x hebben ze me een nieuwe opgestuurd, waaronder een laser van 50 dollar. En hun mAh klopt wel. Je pakt wel best géén duurdere "express"-verzending via koerier, die komt gewoon via TNT/Taxipost naar je toe, maar daar durft de douane wel eens in snuffelen (ik had het de allereerste keer vlaggen) en moest 10 euro douanekosten betalen, zonder dat er ook maar iets illegaals in zat. Zoals de "Jetair Vakantie-checkers" het zouden zeggen: "Toppiee!" (youtube als ze die reclame niet in Nederland tonen)
Pagina: 1