Hallo mede-tweakerts,
Mijn "muzikale" broertje gebruikt een programma (Finale Notepad) op mijn ouders pc (Windows Vista) waarin hij zelf muziek kan componeren.
Hij heeft hierin een project gemaakt, laten we zeggen "Blaat".
Bij dit project hoort ook een bestand, genaamd "blaat.muc".
Dit bestand hoort te staan in "D:\UserData\Music".
Hij wil dit bestand via email versturen naar een mede-muzikant.
Het probleem
Via Windows Verkenner staat het bestand niet in de genoemde map ("D:\UserData\Music").
Het bestand kan dus ook niet gevonden worden met Microsoft Outlook.
Als ik echter de "Open" functie van Finale Notepad gebruik, dan staat het bestand er wel en kan het ook gewoon geopend worden.
Als ik vervolgens vanuit het venster "Open" van Finale Notepad het bestand probeer te kopiëren, krijg ik daar de melding dat het bedoelde bestand niet langer in de map staat
Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor kunnen vinden/weten
Meer info nodig? Vragen staat vrij
Gr. John
Mijn "muzikale" broertje gebruikt een programma (Finale Notepad) op mijn ouders pc (Windows Vista) waarin hij zelf muziek kan componeren.
Hij heeft hierin een project gemaakt, laten we zeggen "Blaat".
Bij dit project hoort ook een bestand, genaamd "blaat.muc".
Dit bestand hoort te staan in "D:\UserData\Music".
Hij wil dit bestand via email versturen naar een mede-muzikant.
Het probleem
Via Windows Verkenner staat het bestand niet in de genoemde map ("D:\UserData\Music").
Het bestand kan dus ook niet gevonden worden met Microsoft Outlook.
Als ik echter de "Open" functie van Finale Notepad gebruik, dan staat het bestand er wel en kan het ook gewoon geopend worden.
Als ik vervolgens vanuit het venster "Open" van Finale Notepad het bestand probeer te kopiëren, krijg ik daar de melding dat het bedoelde bestand niet langer in de map staat
Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor kunnen vinden/weten

Meer info nodig? Vragen staat vrij
Gr. John
[X] Geschift | [_] Ongeschift