Gamen op internet zonder proxy

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-02 21:52
Hoi,

Op school hebben wij hier een netwerk liggen.
Hier zit de hele school op verbonden.
Als wij op dit netwerk willen moeten wij ons registreren waarnaa wij ook een proxy moeten instellen in de internet explorer instellingen bij de lan instellingen.

Nu kunnen wij dus op internet maar nog niet gamen op internet. Spelletjes als mw2 en wow kunnen dan geen verbinding maken met internet.

Nu hebben klasgenoten van mij een programma als sockscap. Hiermee kunnen zei wel spelen maar ik niet omdat ik 64 bits win7 draai.

Nu is mijn vraag: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel online kan gamen onder 64 bits?

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-02 23:16
Mijn eerste hit op google.

Maar zou je niet beter aan je schoolwerk kunnen gaan om vervolgens thuis lekker te gamen?

• NL_Scratch
klopt, daar kwam ik ook al op die site.
Alleen snap ik het nog niet helemaal.

We hebben nog wel is een tussen-uur of een pauze waar wij in het lokaal zitten te nixen. Daarom wil ik zo af en toe wel is lekker kunnen gamen.

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:48
NL_Scratch schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:11:
klopt, daar kwam ik ook al op die site.
Alleen snap ik het nog niet helemaal.

We hebben nog wel is een tussen-uur of een pauze waar wij in het lokaal zitten te nixen. Daarom wil ik zo af en toe wel is lekker kunnen gamen.
Ga lkkr een spel via lan doen, of gewoon wat voor school doen.

Steam

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-02 23:16
Wat snap je er dan niet aan?

Het is de boel installeren en die wijzigingen doorvoeren die in die post staan beschreven.

• NL_Scratch
LzpAppel schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:23:
Wat snap je er dan niet aan?

Het is de boel installeren en die wijzigingen doorvoeren die in die post staan beschreven.
ik heb het geinstalleerd en de wijzigingen doorgevoerd.
Nu kan ik steam niet opstarten want die kan geen verbinding maken met internet.

ik heb steam toegevoegd maar als ik via het freecap het programma aanklik staat er dat steam niet meer werkt. Klik ik steam gewoon aan via start--> programma's -> steam dan maakt hij geen verbinding.
ook wanneer ik call of duty mw2 iw3mp.exe toevoeg werkt het niet.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:10
Nu kunnen wij dus op internet maar nog niet gamen op internet. Spelletjes als mw2 en wow kunnen dan geen verbinding maken met internet.
Nu hebben klasgenoten van mij een programma als sockscap.
Ahaaa, de beveiliging omzeilen. Altijd slim om te doen :+.
Nu is mijn vraag: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel online kan gamen onder 64 bits?
De systeem beheerder het vragen?

Verwijderd

Zijn er bepaalde poorten dichtgezet? Zo ja, kan je niet via een andere poort verbinden?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:26

Equator

Crew Council

#whisky #barista

:w

Meehelpen aan het omzeilen van een policy doen we niet. Zie ook: Hoe omzeil ik de policy van het netwerk waar ik in zit?

Bovendien zit je op school om te leren.. Waar is de tijd gebleven dat er een potje klaverjassen/21'en/pesten werd gedaan in een tussenuur :|

* Equator wordt oud.

[ Voor 28% gewijzigd door Equator op 03-02-2010 11:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.