Goedemorgen,
Ik zit met de volgende vraag: is het mogelijk om van een foto de omlijning automatisch te genereren?
De situatie is als volgt.
Ik werk bij een bedrijf dat stoffen auto-interieurs vervangt voor lederen interieurs. Wij maken voor elk nieuw type auto op de markt een patroon van de bekleding zodat we de hoezen kunnen produceren voordat de auto aanwezig is.
Het proces van het maken van dat patroon gaat nu als volgt:
1. loshalen van alle lapjes van het originele interieur;
2. overtrekken van de lapjes op karton;
3. we maken een foto van bovenaf (90 graden);
4. de foto importeren we in AutoCad 2002 LT;
5. we trekken de belijning over.
Aangezien een gemiddeld auto-interieur bestaat uit ongeveer 120 van die lapjes vergt het enorm veel tijd. om een volledig patroon te maken.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de belijning die wij maken automatisch te genereren (in AutoCad of een ander teken programma)?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten,
Jeroen
Ik zit met de volgende vraag: is het mogelijk om van een foto de omlijning automatisch te genereren?
De situatie is als volgt.
Ik werk bij een bedrijf dat stoffen auto-interieurs vervangt voor lederen interieurs. Wij maken voor elk nieuw type auto op de markt een patroon van de bekleding zodat we de hoezen kunnen produceren voordat de auto aanwezig is.
Het proces van het maken van dat patroon gaat nu als volgt:
1. loshalen van alle lapjes van het originele interieur;
2. overtrekken van de lapjes op karton;
3. we maken een foto van bovenaf (90 graden);
4. de foto importeren we in AutoCad 2002 LT;
5. we trekken de belijning over.
Aangezien een gemiddeld auto-interieur bestaat uit ongeveer 120 van die lapjes vergt het enorm veel tijd. om een volledig patroon te maken.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de belijning die wij maken automatisch te genereren (in AutoCad of een ander teken programma)?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten,
Jeroen