overklokken schaadt je ping??

Pagina: 1
Acties:

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
Is het zo dat als je je computer oc'd je ping omhoog kan gaan in Games?? Ik heb een PIII450@500 en een 3com isanetwerkkaartje (+com21 kabelmodem)Kan het zo zijn dat de verhoogde bussnelheid ertoe leidt dat de netwerkkaart mindere prestaties gaat leveren? Ik heb namelijk met CS de laatste tijd veel te hoge pings (150-300) terwijl dat een paar maanden geleden nog 60-150 was...

aAarGhh

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat zo'n kleine snelheidsverhoging van ISA(???? ) je een hogere ping krijgt. Maar als ik jou was zou ik gewooon ff spelen, kijken hoe je ping is, rebooten op 450 en dan weer checken. Let wel, doe dit wel snel en in dezelfde server.
Misschien komt het wel gewoon omdat je systeem trager is geworden, door......

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

het komt waarschijnlijk niet door het overclocken, maar doordat het netwerk trager is, de server waar je opspeelt, of zoiets. Het kan gewoon geen verschil van 50-100ms maken omdat je hebt overgeklokt.

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
ok bedankt, ik zal es checken of ik op 450 dat zelfde probleem ook heb...

aAarGhh

Verwijderd

hehe, lijkt me idd sterk dat dat snelheidsverschil een verbinding die 1/10 van de bandbreedte van je netwerkkaart gebruikt verneukt.

en een paar maanden is vrij lang: er kan zo veel veranderd zijn op dat netwerk, b.v. dat er veel meer mensen bijgekomen zijn.