Toon posts:

welke mediaplayer geeft fullscreen samsung 50 inch plasma tv

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Verwijderd

Topicstarter
als we een gedownloade film kijken via de computer is het scherm niet volledig - wij hebben een 50 inch plasma tv en willen graag weten of dat met de aanschaf van een mediaplayer verholpen is

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:48

DefLite

Why so serious?

Sorry mijn glazenbol is kapot.....
Zou wel handig zijn om sowieso spec's te geven, en zou je niet uit zoeken waarom het niet fullscreen is ipv misschien wel onnodig geld over de balk te smijten?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hallo ronvangils en welkom op GoT :W

Hier op 'ons' forum is geen vraag te gek (hoewel.... :+ ), maar om het voor de tech liefhebber interessant te houden (en bruikbaar vvor eenieder) hebben we een aantal regels opgesteld: Het algemeen beleid.

Helaas voldoet je topic start niet aan de eisen die we hier ooit met elkaar hebben afgesproken. Het voornaamste probleem is namelijk dat je veel te weinig informatie geeft om een antwoord voor je te zoeken. We weten niet wat voor bronmateriaal je gebruikt (extensie? format?), wat voor mediaplayer, codecs, systeemspecs, merk televisie en specs, gebruikte ansluitingen, etc. Allemaal vragen waar we nu maar naar moeten gissen, terwijl jij er al een voorschot op had kunnen geven.

Verder verwachten we dat je ook je exacte probleem omschrijft en wat je gedaan hebt om het probleem op te lossen.

Als je aan deze simpele stappen hebt voldaan (en Het algemeen beleid hebt gelezen!), dan nodig ik je van harte uit om je topic nogmaals te proberen.

Mocht ik hier niet duidelijk genoeg zijn geweest, dan kun je altijd contact met me opnemen per DM.

Veel plezier op GoT!

Dit topic is gesloten.