Toon posts:

Pro Evolution soccer 2010 (PC) Kan niet Online

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik zit met het volgende (wellicht bekende) probleem.
Ik heb al een tijdje Pro Evolution Soccer 2010 op mijn laptop. Nou dacht ik, ik ga eens online gamen.
Echter wanneer ik mijn Konami & Game ID instel, word ik naar de volgende webpagina doorgestuurd:
http://210.249.145.241/pes10epc/web/patch/
Nou heb ik deze patch al geinstalleerd maar blijf ik dit probleem houden.
Als ik vervolgens weer terugkeer naar het PES 2010 scherm (in game) staat er:
Je huidige versie is niet compitabel.

Wat heb ik al geprobeerd:
Konami Support gevraagd (Van Amerika)
Konami Suppor gevraagd van europa (echter geen reactie gekregen, vorige week ergens al om hulp gevraagd, meerdere malen)
Google
Ik heb ook al via Syteeminstellingen (in de game) downloads gedaan (normale procedure van updaten), en daar word aangegeven dat er geen nieuwere updates beschikbaar zijn.

Er stuiten meer mensen op dit probleem, maar nergens een concrete oplossing, althans niet voor mij.

Iemand?
HELP PLEASE

EDIT:
Net na het moment van plaatsen, zie ik op een andere website dat ik patch 101 en 102 nu wel kan downloaden. Ik ga ze even downloaden en installeren. Hopen dat het probleem dan is opgelost !
Patches zijn btw te downloaden op http://www.strategyinform...tionsoccer2010/patch.html

Edit:
Helaas houd ik ook na de updates nog steeds hetzelfde probleem. Iemand???

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Eerst even een vraagje voor de zekerheid: betreft het een originele PES, want met een illegale versie schijnt dat online dan niet zal werken. (En daar gaan we op GoT ook niet mee helpen)

Ondertussen is patch 1.03 ook al uit. Als het goed is zou je die van deze website kunnen downloaden zoals je zelf aangaf.

Je zou ook het volgende kunnen proberen: in PES naar System settings gaan => Downloads => nieuwe downloads installeren. Zelf acht ik echter de kans klein dat dit de oorzaak is.

Wat je ook nog kan proberen als je dat al niet hebt gedaan is om het spel te verwijderen en opnieuw te installeren. Dan ben je wel je gegevens kwijt, eventueel kan je de Konami map in je Mijn documenten even kopiëren alvorens je een uninstall doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 02-02-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Regeneration schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:51:
Eerst even een vraagje voor de zekerheid: betreft het een originele PES, want met een illegale versie schijnt dat online dan niet zal werken. (En daar gaan we op GoT ook niet mee helpen)

Ondertussen is patch 1.03 ook al uit. Als het goed is zou je die van deze website kunnen downloaden zoals je zelf aangaf.

Je zou ook het volgende kunnen proberen: in PES naar System settings gaan => Downloads => nieuwe downloads installeren. Zelf acht ik echter de kans klein dat dit de oorzaak is.

Wat je ook nog kan proberen als je dat al niet hebt gedaan is om het spel te verwijderen en opnieuw te installeren. Dan ben je wel je gegevens kwijt, eventueel kan je de Konami map in je Mijn documenten even kopiëren alvorens je een uninstall doet.
Ik heb de originele PES hier liggen inderdaad, ook geinstalleerd vanaf de originele PES DVD.
Patch 1.03 heb ik al geinstalleerd.

System Settings -> Downloaden, ook al gedaan.
Opnieuw installeren ook al. (was ik btw vergeten in mijn openingspost te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een andere exemplaar opgehaald in de winkel, deze werkt ! Ik kan online !
Toch bedankt voor de (eventuele) moeite