Ik heb via marktplaats een intel atom bordje gekocht. De verkoper heeft de stock koeler vervanger door een thermalright HR-05 IFX zodat het geheel fanloos kan draaien. Alleen is de koeler te hoog voor de kast die ik nu heb, en de verkoper heeft de originele niet meer.
Een andere kast is geen optie, hoger dan deze kast gaat niet passen.
Een ander moederbord heb ik ook niet kunnen vinden, tenzij ik deze (met verlies) verkoop en een nieuwe koop. Maar dat gaat ook al snel e30 extra kosten, dan kan ik net zo goed een nieuwe koeler kopen.
De koeler afzagen / buigen lijkt mij ook niet al te slim.
Dus alleen een nieuwe koeler kopen blijft nog over. Op internet heb ik behalve deze weinig kunnen vinden (ik weet ook niet echt waar ik op moet zoeken). Alleen vraag ik me af of die de chipset wel goed genoeg koelt.
Dus is bovenstaande koeler(+80mm fan) goed, of moet ik opzoek naar iets anders. En waar moet ik zoeken?
Een andere kast is geen optie, hoger dan deze kast gaat niet passen.
Een ander moederbord heb ik ook niet kunnen vinden, tenzij ik deze (met verlies) verkoop en een nieuwe koop. Maar dat gaat ook al snel e30 extra kosten, dan kan ik net zo goed een nieuwe koeler kopen.
De koeler afzagen / buigen lijkt mij ook niet al te slim.
Dus alleen een nieuwe koeler kopen blijft nog over. Op internet heb ik behalve deze weinig kunnen vinden (ik weet ook niet echt waar ik op moet zoeken). Alleen vraag ik me af of die de chipset wel goed genoeg koelt.
Dus is bovenstaande koeler(+80mm fan) goed, of moet ik opzoek naar iets anders. En waar moet ik zoeken?