Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
ik ben sinds gister de eigenaar van een Onkyo TX-SR606 Receiver alleen met het lezen van de handleinding kwam ik erachter dat ik een iets andere afstands bediening heb dan die op de foto's in het boekje. wat ik vooral miste is de tv/game knop rechtsboven omdat ik daar mijn xbox op aan wilde sluiten.
de aansluiting zit er dus wel op de receiver zelf en op de receiver zelf kan ik de ingang ook selecteren en dan werkt het gewoon maar niet op de afstandsbediening. nou is mijn vraag of iemand soms dezelfde vertsterker heeft en dan even hieronder te kijken of hij/zij dezelfde afstandsbediening heeft als ik.
ik heb al gekeken op van allerhande sites maar nergens kan ik een closeup vinden.
alvast bedankt.
http://members.upc.nl/s.kerkhof/ab.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:14:
ik heb al gekeken op van allerhande sites maar nergens kan ik een closeup vinden.
Ow...Die laatste zijn niet echt duidelijk, maar wel te zien dat er rechtsboven geen game/tv-knop zit. Maar de eerste foto moet al meer dan genoeg zijn lijkt me...

Maar dit is wel interessant:
Dit is hoe de Onkyo TX-SR606 geleverd zou moeten worden. Dus met een remote met nummer RC-710M (dus met de game-knop). Maar zoals je kan lezen staat er "DISCONTINUED NO STOCK", NOT AVAILABLE. SEE THE ONKYO TX-SR577"

En wat zien we dan bij de Onkyo TX-SR577? Een remote met type RC-737M en geen tv/game knop rechtsboven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
8)7 :? toch :? iet goed gekeken dus :(
maar ik heb dus de verkeerde afstands bediening.
waarmee ik dus niet de goede bron kan selecteren.
dat kan ik dan toch niet accepteren?
zou jij ermee terug naar de winkel gaan dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik zou even de Onkyo site checken of anders bellen/mailen om na te gaan of die afstandsbediening er echt uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20
Inderdaad... :P
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:39:
zou jij ermee terug naar de winkel gaan dan ?
Als het vanaf de remote niet werkt zou ik er inderdaad mee terug gaan. Weet alleen niet of ze er iets aan kunnen doen aangezien het volgens bepaalde sites zo "hoort" aangezien de TX-SR606 remote niet meer op voorraad is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.