Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem PS3 "niet ondersteund"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey, ik heb een probleempje met mijn ps3....

ik heb 2 of 3 maanden terug een ps3 gekocht samen met mijn broer,...

nadat we hem hadden gekocht gewoon aangesloten en hij deed het gewoon tot 2 of 3 weken terug.
mijn vader had digitenne beneden aangesloten. daarna deed de ps3 het niet meer..... ;(
als ik de ps3 aan doe ( heb hem met HDMI kabel aangesloten op de tv) gaat de tv aan en gelijk naar de goede zender (HDMI 1) daarna zegt hij plotseling: verbinding met +anynet verbreken en word hij plotseling niet meer ondersteund,

dit vind ik maar raar omdat hij het 2 maanden gewoon normaal heeft gedaan.
ik hed de PS3 op alle HDMI ingangen aangesloten maar hij blijft het maar niet doen....

hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen..

Bij voorbaad dank,
Wesley

Verwijderd

Ik heb ook een PS3 maar die is bij alleen blue-ray films al stuk gegaan na 2 maand, zo zie je maar weer hoe slecht sony is!

Verwijderd

Topicstarter
sony is wel goed alleen sommige dingen zijn bugged.... zoals die blue ray van je...
en bij mij die "niet ondersteund" gebeuren...

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Doet de PS3 het niet? Of doet de tv het niet? Met andere woorden, wordt het lampje voor op de PS3 gewoon groen? Wat voor tv heb je? Zijn er misschien instellingen van de tv veranderd met het aansluiten van de digitenne? Heb je de PS3 al eens geprobeerd op een andere tv aan te sluiten, of via SCART ipv HDMI?

Al eens gekeken in het PS3 defecten topic?

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 11:15

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:45:
Ik heb ook een PS3 maar die is bij alleen blue-ray films al stuk gegaan na 2 maand, zo zie je maar weer hoe slecht sony is!
Ik heb een PS3 die ik voor werkelijk alles gebruik en hij doet het nog steeds na twee jaar, zo zie je maar weer hoe goed Sony is!

Of: ik heb ook digitenne gehad, maar iedere keer als er een brommertje voorbij kwam ging het beeld stuk, zo zie je maar hoe slecht Digitenne is!

Heb je ook al een andere HDMI kabel geprobeerd?

[ Voor 15% gewijzigd door sopsop op 02-02-2010 17:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij PS3 defecten gekeken jaah, bij mijn broer doet hij het wel op zijn tv......
wij hebben een Samsung tv...
en de PS3 zijn knopje word gewoon groen, dus hij doet het wel... maar ik denk dat er iets met de instellingen zijn gebeurd..... :?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Tikje van HSA naar Spielerij - Problemen & Vragen.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:45:
Je snapt hopelijk zelf dat dit een loze reply is? Het is en blijft electronica en dat kan nu eenmaal stuk gaan. Verder is een discussie over hoe goed of slecht Sony is in dit topic niet op z'n plaats.

And I'm the only one and I walk alone.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:50:
bij PS3 defecten gekeken jaah, bij mijn broer doet hij het wel op zijn tv......
wij hebben een Samsung tv...
en de PS3 zijn knopje word gewoon groen, dus hij doet het wel... maar ik denk dat er iets met de instellingen zijn gebeurd..... :?
Heb je toevallig een oude/phat PS3?
Dan raad ik je aan een harde reset toe te passen;
http://www.tech-recipes.c...ow_to_factory_hard_reset/
Zo ga je terug naar de fabrieksinstellingen. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Wat gebeurt er als je het kasje van digitenne loskoppelt?

Staat digitenne uit als je je ps3 aanzet?

Niveau van de reacties in het begin van dit topic is niet Tweakers.net waardig.

[ Voor 10% gewijzigd door lasharor op 02-02-2010 17:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:55:
[...]

Heb je toevallig een oude/phat PS3?
Dan raad ik je aan een harde reset toe te passen;
http://www.tech-recipes.c...ow_to_factory_hard_reset/
Zo ga je terug naar de fabrieksinstellingen. ;)
ik heb die slim versie..(kleine, dat is de slim toch?)

en de digitenne is alweer los gekoppeld, daardoor stopte de PS3 ermee.... ;S
tijdens dat de digitenne was aangesloten deed hij het nog.. daarna niet meer....

Verwijderd

Topicstarter
heeft nog iemand een tip of hulp voor mij?

Verwijderd

Je had toch nog een tweede tv? Sluit je ps3 daarop aan en kijk hoe je output staat ingesteld op de ps3.
Staat je output op 1080p? Zet die eens op 720p en kijk of het dan werkt op de andere tv.
Andere hdmi kabel toevallig bij de hand? Zou je ook nog kunnen proberen.

Google

Verwijderd

Of gewoon Anynet uitschakelen op de Samsung TV, dat wil ook nog wel eens helpen.

• Leitz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 09:51
ik neem aan dat digitenne via scart is aangesloten lijkt me stug dat die 2 wat met elkaar te maken hebben, lijkt er meer op dat je ps3 in de verkeerde video modus staat, kan je ook gebeuren als je verschillende tv's gebruikt. dacht dat je de aan en uit knop ingedrukt moest houden, dan piept hij ff en krijg je beeld
heb ook een samsung met anynet nooit problemen gehad, heb overigens wel het glossy model :)
Pagina: 1