Apple mail en hotmail syncen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 13:01
Hallo,

Ik heb mijn hotmail goed werkend in apple mail, mijn enige irritatie is dat de berichten gewoon op hotmail.com blijven staan en dat mijn verzonden mail niet op de hotmail server komt bij verzonden mail.
Ik heb liever zoals het bij windows live mail ofzo werkt dat het synchroon loopt. als ik op mijn mac iets verwijder dat het dan op hotmail.com ook wordt verwijdert.

Hopelijk is het duidelijk :9

Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Nope, de enige manier om hotmail in je mail client te krijgen (behalve microsoft mailclients) is via pop3 en pop3 ondersteund helaas geen synchronisatie met de server.

Ik weet trouwens niet of het mogelijk is om dat bijvoorbeeld wel voor elkaar te krijgen met Entourage, aangezien dat ook een product is van Microsoft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Laatst online: 07:47
Probeer eens mbox mail for mac, dit werkt bij mij perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
Ziet er veel belovend uit. Helaas kost het 20 dollar... zijn er gratis gelijkwaardige programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Laatst online: 07:47
Zover ik weet niet, dit is het enige wat ik ben tegengekomen en heb het beta getest en daarom het geluk gehad dat ik een serial gekregen heb. Maar 20 dollar is op zich niet veel en het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Zo ver ik weet is hier ook geen ander programma dan mbox voor, wat je eventueel zou kunnen doen is het volgende: (al is het wel een beetje omslagtig)

-Je hotmail automatisch laten forwarden naar gmail
-In mail je gmail account toevoegen met imap functie

Dan word het gewoon in sync gehouden, ik weet alleen niet of hotmail forwards automatisch uit je postvak in haalt dat zou je even moeten proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
oke bedankt voor de tips.
Ik ga het forwarden binnenkort eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:40
ik had het zelfde met mijn iphone in het begin, maar je zult zien dat overstappen naar gmail sowieso een goeie zet is en heel veel voordelen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuwe macbook en daar gewoon mn hotmail account op ingesteld en nieuwe emails worden gelijk op mn mac weergegeven en zijn van het hotmail account verdwenen. Niet dat dat altijd zo ideaal is en het is ook niet echt synchroniseren natuurlijk. Maar ik heb iig geen 423 ongelezen berichten als ik alleen mn mail op mn mac lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Hotmail is niet te forwarden naar andere clients behalve windows live of een ander hotmail adres.

Ik wilde dit namelijk een paar maanden terug ook regelen aangezien ik een gruwelijke hekel heb aan hotmail maar ik geen zin heb om aan iedereen een nieuw mail adres door te geven.

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:03
Je kunt gmail natuurlijk wel instellen dat die je pop3 account van hotmail checkt. Dat komt op hetzelfde neer, met een kleine vertraging vanwege het pollen van de gmail pop3-client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qyx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05-2021

Qyx

industrieel ontwerper

Ik laat Gmail nu mijn mail van hotmail forwarden en heb mijn Gmail account ingesteld in Mail. Maar als ik nu mail verwijder in Mail, zal het dan ook verwijderd worden uit Postvak In van hotmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:49
zover ik weet blijft het gewoon in je mailbox staan van hotmail. pop3 doet niet sync'en

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soutje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-03 08:47
Ik heb dit probleem ook, maar dan gewoon met mijn ziggo account. Als ik webmail open staan alle oude berichten er gewoon nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Met thunderbird en de webmail & en hotmail extensie kom je ook een heel eind.
Het is echter niet foutloos, en na een update aan de kant van hotmail weer een boel gepruts. Ook werkte het niet foutloos en grote emails konden soms niet opgehaald worden wegens time-outs.

Ik laat nu (omdat ik een android telefoon heb) mijn hotmail mail via pop3 ophalen via gmail. Werkt ook niet altijd foutloos, maar wel beter.

[ Voor 20% gewijzigd door job op 15-02-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21
Het is wel vervelend. Een vriendin van mij heeft een erg coole Iphone (G3 ofzo), en zij werkt ook met hotmail. Maar ze vind het dus lastig, als ze iemand via de Iphone terugmaild, dat je dat weer niet kunt zien, op hotmail als je inlogt op de website. Dus ze moet nu constant nadenken of ze die persoon al heeft gemaild. En een mail (spam, onzin) weggooien op je Iphone is leuk, maar vervolgens staat de mail nog gewoon in de mailbox als je hotmail opent via de webrowser.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

Grin

Ride si sapis.

Mbox is begonnen als plugin voor de Ifoon.
Dus je/een vriendin kan deze kopen.
http://fluentfactory.com/mboxmail/

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
Thanks. Ziet er goed uit, voor dat beetje geld ! Zal het eens voorleggen bij haar, als ik er weer ben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er ook moeite mee dat het niet goed werkt. Ik lees mijn hotmail via Apple Mail, internet op een andere pc en op mijn telefoon (nokia). De nokia en webmail van hotmail synchroniseerden al heel goed, enkel apple Mail werkte niet mee, en dan is dan vervelend als je op je telefoon en in msn ziet dat je 89 nieuwe emails hebt...

Ik heb nu gewoon Mbox for Mail gedownload, werkt best wel goed. en die 20 dollar ( met de huidige koers ongeveer 3 kwartjes ) wil ik er dan wel voor neertellen.

tis alleen wel zuur als microsoft binnen een maandje of wat ook hotmail naar de IMAP overzet.

• ginod
Het zou zomaar kunnen: http://windowslive.com/Co...18-4ae8-b286-b5113c8c7d80

In deze thread zitten ook een aantal gebruikers die het anno 2010 echt niet meer kunnen, dat Microsoft geen Imap ondersteunt: http://windowslivehelp.co.../t/94893.aspx?PageIndex=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-12-2017
Als je gewoon volledig overstapt naar Gmail ben je van al het gezeur klaar. Dan kun je via IMAP alles netjes uitlezen. Als je dan een iphone of android telefoon hebt, dan werkt het ook meteen en hoe je niet al je mailtjes twee keer te lezen (want via IMAP betekent "bericht is gelezen" op de ene client hetzelfde als op de andere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

machielse schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:17:
Als je gewoon volledig overstapt naar Gmail ben je van al het gezeur klaar. Dan kun je via IMAP alles netjes uitlezen. Als je dan een iphone of android telefoon hebt, dan werkt het ook meteen en hoe je niet al je mailtjes twee keer te lezen (want via IMAP betekent "bericht is gelezen" op de ene client hetzelfde als op de andere).
Dit heb ik ook gedaan en alles werkt perfect - overal zie ik hetzelfde! Je moet het alleen wel ff goed instellen allemaal maar daar zijn genoeg internet pagina's over te vinden!

http://db.tidbits.com/article/10253 bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 09:00
MobileMe :)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qyx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05-2021

Qyx

industrieel ontwerper

MobileMe is nogal prijzig per jaar als er ook alternatieven zijn waar je een heel klein beetje extra voor moet doen. Ik ben maar overgestapt op AOL. Kan ik gelijk gebruiken voor iChat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soutje
  • Laatst online: 28-03 08:47
TIs al ff terug dat ik de post heb geplaatst, maar jet is gewoon een instelling die je moet wijzigen in mac mail.

Je kan ervoor kiezen om de mail van de server te laten verwijderen na het binnenhalen, of het er voor een x periode laten staan. Het volledig syncen van de postbus kan vogens mij niet, dus bijv het mapje ongewenste email binnen hotmail komt niet in je mac mail
Pagina: 1