Nadat ik in een nieuwe badkamer een speaker heb ingebouwd om ook in tijdens het douchen muziek te kunnen luisteren, ben ik erachter gekomen dat de oude versterker waar deze speaker op is aangesloten niet goed werkt in combinatie met deze speaker. Er is namelijk ontzettend veel ruisvorming. Omdat de speaker op een nieuwere versterker wel goed werkt zonder enige ruis ben in dus op zoek naar een nieuwe versterker om mijn badkamerspeaker op aan te sluiten. Hierbij gaat het om de volgende speaker:
ELA-Plafondluidspreker SPE-178WT
Nu is het niet de bedoeling dat het dak eraf gaat met deze versterker, dat is volgens mij ook niet mogelijk bij deze speaker. Het is echter wel de bedoeling dat het systeem optimaal kan worden gebruikt. Dit houdt in dat, wanneer mogelijk, een ander stel boxen op een andere uitgang kan worden aangesloten en een CD-speler kan worden ingeplugd. Kunnen jullie mij advies geven over een goede -al dan niet tweedehandse- versterker van rond de 50 euro of in iedergeval de punten waar ik op moet letten? Goedkoper mag natuurlijk altijd ook...
Alvast bedankt!
ELA-Plafondluidspreker SPE-178WT
Nu is het niet de bedoeling dat het dak eraf gaat met deze versterker, dat is volgens mij ook niet mogelijk bij deze speaker. Het is echter wel de bedoeling dat het systeem optimaal kan worden gebruikt. Dit houdt in dat, wanneer mogelijk, een ander stel boxen op een andere uitgang kan worden aangesloten en een CD-speler kan worden ingeplugd. Kunnen jullie mij advies geven over een goede -al dan niet tweedehandse- versterker van rond de 50 euro of in iedergeval de punten waar ik op moet letten? Goedkoper mag natuurlijk altijd ook...
Alvast bedankt!