Toetsaanslagen simuleren

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet helemaal of dit in deze hoek van het forum thuishoort, zoniet dan hoor ik het vast.

Waar ik aan zat te denken is het volgende: Het moet mogelijk zijn om toetsaanslagen te simuleren. Zou het niet kunnen om een programma te schrijven waarvan ik vantevoren een sequence van toetsen bepaal. Vervolgens zou ik dan met een druk op de knop deze sequence razendsnel (sneller dan je zelf zou kunnen op het toetsenbord) uit willen laten voeren. Om bijvoorbeeld een word bestand zeer snel te kunnen vullen met tekst.

Ik vraag me af of dit zou kunnen en hoe je dit het beste aan zou kunnen pakken. Heeft iemand tips?

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar AutoIt. Hier kun je snel scriptjes maken die dit soort zaken kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:44
Waarom geen tekstgenerator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:24
simpel, doe ik bijna dagelijks met de macro's die op een logitech G-15 toetsenbord zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ChaosZ0ne schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:51:
simpel, doe ik bijna dagelijks met de macro's die op een logitech G-15 toetsenbord zitten
Heb alleen helaas geen logitech G-15 toetsenbord bij de hand :-). Hoe lange sequence van data kan je opslaan? en hoe snel worden de toetsaanslagen gedaan?
Heb je een voorbeeld? hoe werken ze?
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:49:
Kijk eens naar AutoIt. Hier kun je snel scriptjes maken die dit soort zaken kunnen doen.
Ik ga kijken, bedankt voor de tip.

Meer mensen ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 08:51

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Nee, het hoort hier inderdaad niet.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post: