Sony Ericsson onthult nieuwe versie Windows Mobile

Pagina: 1
Acties:

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
"Bij de officiële presentatie van de nieuwe Aspen-smartphone onthulde Sony Ericsson en passant de nieuwe versie van Windows Mobile."

Deze versie van WinMo was al door Microsoft zelf gepresenteerd een beetje laten zien op de CES, zij het ook erg 'en passant' op een Toshiba TG01 en Pharos Traveller.

edit: ok

[ Voor 5% gewijzigd door tiefschwarz op 02-02-2010 13:45 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Dat dacht je maar: dat Engadget het zegt, betekent niet dat het waar is. Ik heb die TG01 ook gezien, maar toen ik er naar vroeg, wilden ze bij Microsoft niets zeggen: geen naam, geen releasedatum, geen niets. Dat was dus alleen een bevestiging dat de update van WM zou komen, niet hoe hij heette enz. Dat noem ik geen presentatie :)

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

In hoeverre is het toestel in dit artikel een ander dan het toestel in het artikel van 12:51? En kon dat echt niet in een artikel?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Je lijkt het antwoord al te weten: het gaat in beide gevallen om de Aspen. Ik heb beide onderwerpen gescheiden omdat het een gaat over een nieuwe versie van Windows Mobile en de andere om een nieuw toestel van SE. Die twee combineren leek me kunstmatig en onnodig: het gaat immers om heel andere zaken :)