Losse componenten home cinema

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02 09:12
Hallo,

Ik was van plan om van het weekend een nieuwe home cinema te kopen. Liefste een sony, aangezien ik dit het mooiste merk vind. Nu viel mij op dat er geen setjes zijn die blu-ray speler+hdd recorder hebben.

Nu dacht ik zelf, ik kan natuurlijk ook een losse blu-ray of dvd (met 1080p upscaling) kopen met losse recorder. Echter het nadeel hiervan weer is, dat je geen speakers erbij hebt zitten. Nu heb ik al wel rond gekeken naar losse speakers van sony, maar die zijn dan ook 300euro minimaal. Losse 5.1 speaker setjes zijn wel te koop, alleen deze moet je gewoon weer via speaker draad aansluiten.

Losse versterker is geen optie, aangezien die niet in ons meubel passen waar het in komt te staan. Iemand suggesties of iemand die wel een setje van sony kent die aan alles eisen voldoet?

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Vul even wat dingen aan, zoals wat je budget is voor het hele verhaal.

Ook snap ik niet wat je bedoelt met "losse speakers van Sony", je zal er dan toch echt een reciever bij moeten hebben.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:16

FeaR

In GoT we trust

Helaas werkt het op GoT niet zo...
Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Jij stelt hier alleen maar een lijstje met eisen en dan moeten wij daar wat passends bij zoeken? Aangezien je ook een specifieke eis hebt dat je geen speakerdraad wilt (? aangezien je dat noemt) moet je dus op zoek naar een draadloze set. Dus al met al een beetje een warrig verhaal..

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.