[Forefront Client Security] | Updates

Pagina: 1
Acties:

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Ik heb een probleem met het updaten van mijn FCS clients.
WSUS is geconfigureerd, updates gedownloaded en auto-approval ingesteld voor de definition updates.
FCS is outdated, Version 1.0.0.0 created on 9/14/2006 at 4:43 PM

Er komen geen updates binnen na wuauclt /detectnow
Updaten vanuit FCS geeft de melding: No new definitions or updates are available
Policies komen wel gewoon goed door.

Nu heb ik op verschillende plekken gelezen dat de definities handmatig installeren dit probleem moet oplossen. M.a.w. na 1x handmatig installeren moet het in het vervolg goed verlopen.
Kan iemand dit bevestigen, of zit er ergens anders iets nog niet helemaal lekker?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
fcs update default niet met windows update maar met een Management server.. wil je dat zonder die server doen dan dien je de clients te installeren met de /nomom parameter

dat heb je gedaan :?

A wise man's life is based around fuck you

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Powershell schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:49:
fcs update default niet met windows update maar met een Management server.. wil je dat zonder die server doen dan dien je de clients te installeren met de /nomom parameter

dat heb je gedaan :?
Daar wordt hier toch niet over gesproken. Volgens de documentatie zou het gewoon middels WSUS geupdated kunnen worden.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb432628.aspx

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
BP_LOZ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:11:
[...]

Daar wordt hier toch niet over gesproken. Volgens de documentatie zou het gewoon middels WSUS geupdated kunnen worden.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb432628.aspx
heb je niet een oude versie van FSC :? ik zie in je topicstart een 1.0 uit 2006.. .we zijn al bij 1.1

er is een servicepack voor fsc uit (sp1)

A wise man's life is based around fuck you

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Werkt WSUS verder wel goed op je clients? Staan de Forefront client updates en de definition updates wel tussen de available updates op je WSUS server? Zijn ze approved?