All,
Ik wil graag geluid van m'n laptopdraadloos afspelen op m'n versterker.
Ik heb de volgende apparaten:
- Macbook pro
- Router wireless Zyxel
- Versterker
- De router en de versterker staan bij elkaar in een trapkast.
- Liefst wil ik streamen over de router zodat ik geen extra usb-dingen in de laptop hoef te drukken.
- Liefst ook geen extra sofware op de laptop die me kan beperken in de soorten media die ik afspeel (geluid laptop=geluid stereo).
- Liefst geen besturing middels afstandbediening (het apparaat komt in een afgesloten kast te staan bij de versterker en de router).
Ik heb al menig uurtje gezocht op GoT en google maar kan nog niet HET aparaatje vinden!!
Wat ik tot nu heb is:
- Airport Express: Nadeel slechte geluidskwaliteit en Itunes benodigd.
- Sitecom Wireless WL-060 Voordeel: goedkoop, geluid laptop = geluid stereo. Nadeel: usb-stickie in laptop.
- Sqeezebox: Nadeel: besturing middels afstandbediening, duur.
- Noxon 2 audio van Terratec (lijkt ideaal maar is niet meer te krijgen!!).
Kent iemand een apparaatje dat een tulp-uitgang van de versterker via UTP naar een ethernet-uitgang van de router brengt en ervoor zorgt dat het geluid van de laptop op de versterker te horen is?
Alvast bedankt!
Ik wil graag geluid van m'n laptopdraadloos afspelen op m'n versterker.
Ik heb de volgende apparaten:
- Macbook pro
- Router wireless Zyxel
- Versterker
- De router en de versterker staan bij elkaar in een trapkast.
- Liefst wil ik streamen over de router zodat ik geen extra usb-dingen in de laptop hoef te drukken.
- Liefst ook geen extra sofware op de laptop die me kan beperken in de soorten media die ik afspeel (geluid laptop=geluid stereo).
- Liefst geen besturing middels afstandbediening (het apparaat komt in een afgesloten kast te staan bij de versterker en de router).
Ik heb al menig uurtje gezocht op GoT en google maar kan nog niet HET aparaatje vinden!!
Wat ik tot nu heb is:
- Airport Express: Nadeel slechte geluidskwaliteit en Itunes benodigd.
- Sitecom Wireless WL-060 Voordeel: goedkoop, geluid laptop = geluid stereo. Nadeel: usb-stickie in laptop.
- Sqeezebox: Nadeel: besturing middels afstandbediening, duur.
- Noxon 2 audio van Terratec (lijkt ideaal maar is niet meer te krijgen!!).
Kent iemand een apparaatje dat een tulp-uitgang van de versterker via UTP naar een ethernet-uitgang van de router brengt en ervoor zorgt dat het geluid van de laptop op de versterker te horen is?
Alvast bedankt!