Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug/forum/DM] Duplicate error message

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 17:18

KneoK

Not in a million lightyears

Topicstarter
Ik begrijp dat de titel wat aan de korte kant is, ik kon geen andere verzinnen die de lading dekt.

Ik heb net hetzelfde bericht naar twee gebruikers proberen te versturen via het DM systeem, in beide gevallen een reactie op een DM die zij mij hebben gestuurd. Ik heb de eerste gebruiker een bericht verstuurd, dat bericht gekopieerd en vervolgens geplakt in het reply-venster van de volgende gebruiker. Op het moment dat ik het tweede bericht wilde versturen kreeg ik het bericht dat ik een dubbelpost maakte (duplice_error/duplicate_message oid). Vervolgens nog een keer geprobeerd en wederom dezelfde foutmelding.
Ik heb daarna een extra teken toegevoegd aan de post en die weer verwijderd en het bericht werd toen wel netjes verstuurd.

Helaas heb ik de melding niet kunnen kopiëren maar het is dezelfde melding die je krijgt als je een dubbelpost maakt op het normale forum. Het is geen gigantische bug (en misschien zelfs wel een feature) maar ik vond het de moeite waard om even te melden.

Voor zover relevant:
Windows 7 x64
Firefox 3.5.7 NL

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het is geen bug, het is een spambeveiliging, en die willen we er graag inhouden ookal lopen er af en toe mensen tegenaan :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.