Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Registratie nummer terughalen via windows.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.599 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben op mijn stage bezig met het ge organizeren van het office en ben daar gestuid op het bij elkaar zoeken van pc en registratie nummer.
ik wil het goed ordenen en wil graag weten hoe ik zonder deze zogenaamde niet schadelijke freeware programma's mijn registratie nummer terug kan vinden,

Door wat enig zoeken weet ik wel al dat het ProductID niet het zelfde is. en ik vertrouw deze freeware programma's ook niet.

*knip* Onnodig

Groetjes,
Micha

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2010 13:22 ]

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
bedoel je gewoon de serials van je windows of office pakketten?

Jelly Bean Keyfinder

werkt prima

haastige spoed , is zelden goed...en btw ook niet beleefd om zo te vragen :+

[ Voor 23% gewijzigd door degroot op 02-02-2010 10:19 ]

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Wat is er mis met onschadelijke freeware progjes?
Ik gebruik hier Keyfinder voor. Haalt de keys van Windows en Office tevoorschijn.

http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

(grr..... just too late)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 10:19 ]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
*knip* Dit soort gedrag is nergens voor nodig, doe desnoods een TR

[ Voor 152% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2010 13:23 ]

• degroot
  • Niet online
^^ , wedde dat we ook niks meer van hem horen :+

[ Voor 34% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2010 13:26 ]

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Topicstarter
*knip*

@de groot, Boos, Ik heb al een paar ik gehad dat na 2 dagen mijn pc een trojan of andere virsuen detecteren na het gebruik van deze programma's

[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2010 13:26 ]

• degroot
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:33:
@de groot, Boos, Ik heb al een paar ik gehad dat na 2 dagen mijn pc een troajn of andere virsuen detecteren na het gebruik van deze programma's
Zou de trojan dan niet van een ander programma vandaag komen aangezien wij deze software vaak gebruiken op diverse PC's , en zonder enige vorm van Trojans.
Neem aan dat BooS ook gewoon goede ervaringen ermee heeft.
En zouden wij btw software aanbevelen die vol met virussen zitten? je zit hier nl. wel op Tweakers.net....niet helpmij.nl

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Sja, je behandelt de community als helpdesk. En dat zijn we niet. Niet raar dat je dan kritiek krijgt ;)

Verwijderd

Topicstarter
En het graag met spoed antwoorden was inderdaad niet echt belefd mijn excuses hier voor, maar het antwoordvan johnkeates was ook niet noodig,

ik hed het antwoord met spoed nodig omdat we het snel opgelost wil hebben.

Verwijderd

Iedereen wil zijn probleem snel opgelost hebben. Je bent daarin echt niet bijzonder ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:37:
Sja, je behandelt de community als helpdesk. En dat zijn we niet. Niet raar dat je dan kritiek krijgt ;)
Ah, ik dacht dat het gewoon een forum was waarmee ik misschien snel antwoord kon krijgen op mijn antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:39:
Iedereen wil zijn probleem snel opgelost hebben. Je bent daarin echt niet bijzonder ;)
Daar heeft u gelijk in :), toch bedankt nog. ik hoop toch dat ik een goed antwoord krijg.

• degroot
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:39:
[...]

Ah, ik dacht dat het gewoon een forum was waarmee ik misschien snel antwoord kon krijgen op mijn antwoord.
Als jij zelf enige inzet toont vast wel.
Als je dan de users nog netjes te woord staat helemaal :)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:40:
[...]

ik hoop toch dat ik een goed antwoord krijg.
Volgens mij heb je dat al gekregen hoor

[ Voor 24% gewijzigd door degroot op 02-02-2010 10:41 ]

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Topicstarter
degroot schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:41:
[...]

Als jij zelf enige inzet toont vast wel.
Als je dan de users nog netjes te woord staat helemaal :)

[...]

Volgens mij heb je dat al gekregen hoor
Natuurlijk is uw antwoord niet een slecht antwoord, maar ik heb mijn vertrouwen in dit soort programma's verloren. toch bedankt voor je hulp.

• degroot
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:43:
[...]

Natuurlijk is uw antwoord niet een slecht antwoord, maar ik heb mijn vertrouwen in dit soort programma's verloren. toch becankt voor je hulp.
Sja , als je dit programma al niet vertrouwd , dan zou ik andere programma's al helemaal niet meer vetrouwen.

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:33:
*knip*

@de groot, Boos, Ik heb al een paar ik gehad dat na 2 dagen mijn pc een trojan of andere virsuen detecteren na het gebruik van deze programma's
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar als ik voor mijzelf spreek, heb ik in de loop der tijd voor specifieke problemen specifieke tooltjes voor handen. Het maakt mij niet uit of het freeware is, of dat je er al dan niet veel of weinig voor moet betalen. Het gaat om de oplossing, en het is zeker niet zo dat freeware tools altijd vol zitten met spyware of virussen. Het is altijd zaak voorzichtig te zijn met downloads, of ze nou betaald zijn of niet, en googles naar de betreffende tools geeft al snel een indicatie of deze tools betrouwbaar zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2010 13:27 ]

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Kan je niet gewoon op de sticker kijken die op je PC zit geplakt? En voor office op het doosje?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Verwijderd

Topicstarter
degroot schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:44:
[...]

Sja , als je dit programma al niet vertrouwd , dan zou ik andere programma's al helemaal niet meer vetrouwen.
Zoals?, Ik gebruik voornamelijk legale programma's gekocht in de winkel ik download alleen muziek van itunes. dus ik heb nog niet echt freeware op mijn pc staan alleen Mozilla Firefox, Maar daar weet gewoon de hele wereld van dat deze betrouwbaar is ander zou niet 1/4 van de werled hem gebruiken.

Groetjes,
Micha

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:47:
[...]

Zoals?, Ik gebruik voornamelijk legale programma's gekocht in de winkel ik download alleen muziek van itunes. dus ik heb nog niet echt freeware op mijn pc staan alleen Mozilla Firefox, Maar daar weet gewoon de hele wereld van dat deze betrouwbaar is ander zou niet 1/4 van de werled hem gebruiken.

Groetjes,
Micha
En 3/4 van de wereld heeft Internet Explorer op de PC.... en is die betrouwbaar?

Groeten is niet nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Frentik schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:46:
Kan je niet gewoon op de sticker kijken die op je PC zit geplakt? En voor office op het doosje?
Ja die heb ik allebei nog, maar het belang is van dat ik ze wil ordenen, zoals deze key hoort bijdeze pc want we weten het niet meer zeker bij 2 van onze pc's

Groetjes,
Micha

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:47:
[...]

Groetjes,
Micha
Micha,

Op dit forum is het niet nodig om elkaar te groeten. Dit programma is 100% betrouwbaar (well: 99% ;)). Ik werk zelf in de informatiebeveiliging, en daar gebruiken we echt niet elk programma wat zo op internet staat.

Mijn suggestie is dat je deze gebruikt, of nog wat beter zoekt, en je bevindingen ons laat weten. Een laatste (betaald) alternatief is Belarc.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:48:
[...]

En 3/4 van de wereld heeft Internet Explorer op de PC.... en is die betrouwbaar?

Groeten is niet nodig.
Uit (ik rond het getal nu af naar hele getallen met 00 zoals : 1000) 6700 Testen, Bleek dat Internet explorer Weldegelijk betrouwbaar en gebruikers vriendelijk bleek te zijn. alleen op stand punten va neen goede beveiliging van hetdownloaden bleek dit dus niet, hij heeft een beschikking over het bestephising filter en je kunt er bij de activeX uitzetten vor nog meet beveiliging ( zoals het Ja en Nee venster om Allerlei aplicaties te laten werken zo als , FlashPlayer en Shockwave)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:52:
[...]

Uit (ik rond het getal nu af naar hele getallen met 00 zoals : 1000) 6700 Testen, Bleek dat Internet explorer Weldegelijk betrouwbaar en gebruikers vriendelijk bleek te zijn. alleen op stand punten va neen goede beveiliging van hetdownloaden bleek dit dus niet, hij heeft een beschikking over het bestephising filter en je kunt er bij de activeX uitzetten vor nog meet beveiliging ( zoals het Ja en Nee venster om Allerlei aplicaties te laten werken zo als , FlashPlayer en Shockwave)
Ik ga hier verder niet inhoudelijk op in, het ging om het voorbeeld.
Wel wil ik je meegeven even je post door te lezen voordat je op 'verstuur bericht' klikt. Je post is door de tikfouten bijna onleesbaar.

Verwijderd

Topicstarter
DiedX schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:50:
[...]

Micha,

Op dit forum is het niet nodig om elkaar te groeten. Dit programma is 100% betrouwbaar (well: 99% ;)). Ik werk zelf in de informatiebeveiliging, en daar gebruiken we echt niet elk programma wat zo op internet staat.

Mijn suggestie is dat je deze gebruikt, of nog wat beter zoekt, en je bevindingen ons laat weten. Een laatste (betaald) alternatief is Belarc.
Dank u wel, Met dit antwoord heeft u mij zekerder gemaakt over het programm. ik zal het proberen maar ik overleg eerst even met mijn Stage begeleider als hij dit wilt doen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:54:
[...]

Ik ga hier verder niet inhoudelijk op in, het ging om het voorbeeld.
Wel wil ik je meegeven even je post door te lezen voordat je op 'verstuur bericht' klikt. Je post is door de tikfouten bijna onleesbaar.
Dank u wel dat u mij op deze fout let. ik zal het de volgende keer controleren op spellings en typfouten. :)

Verwijderd

Mmmz... de welbekende stageopdracht. Geef je ook even door aan de stagebegeleider hoe je aan je antwoord gekomen bent ;)

Verwijderd

Topicstarter
DiedX schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:50:
[...]

Micha,

Ik heb het met mijn Begeleider er over gehad, Hij wilt dat ik het thuis op mijn eigen computer uitprobeer en dan graag zelf met de conclusie kom als het veilig is of niet. (gelukkig heb ik nog een oudje staan ga ik die op deze uitproberen voor het geval dat.) :)

Verwijderd

Mss kun je ook nog even letten op het feit dat we op het forum een editknop hebben. Zo hoef je niet steeds voor elke kleine toevoeging een nieuwe post aan te maken. We zijn er redelijk gewend om meerdere reacties op mensen samen te voegen :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:56:
Mmmz... de welbekende stageopdracht. Geef je ook even door aan de stagebegeleider hoe je aan je antwoord gekomen bent ;)
Natuurlijk, ik documenteer alles wat ik doe :), Alleen met mijn typfouten zit ik nog in de knar want het blijkt dat ik te snel wil typen en daarom veel typ fouten maak. ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:00:
Mss kun je ook nog even letten op het feit dat we op het forum een editknop hebben. Zo hoef je niet steeds voor elke kleine toevoeging een nieuwe post aan te maken. We zijn er redelijk gewend om meerdere reacties op mensen samen te voegen :)
Natuurlijk, We moeten ook op het klik niveau letten van wat de server aan kan ;) ik hoop dat jullie een goede Webserver hebben want dit is VEEL gebruikte site. achja maar dat wist u natuurlijk al :)

Maar bij deze zult u mij verder in de avond nog te weten komen hoe het is af gelopen met : "Belarc"

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 11:06 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

zoek op SIW en Everest.

Dat zijn ook handige programma's.

En ik heb liever dat je tutoyeert !

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Topicstarter
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:08:
zoek op SIW en Everest.

Dat zijn ook handige programma's.

En ik heb liever dat je tutoyeert !
Bedankt voor de volgene programmas' s

En ik schaam me nu, wat is tutoyeren?

• degroot
  • Niet online
Waarom software eerst thuis uitproberen om te checken of het veilig is?
Je kan toch ook gewoon een VMware of Hyper-V machine gebruiken en je xp installatie virtualiseren.

Dan erbij , advies wat je hier krijgt is wel echt veilig :)

dit valt onder het kopje "eigen inzet" , daar mag je je wel voor schamen.
Niet omdat je het niet weet.

Wikipedia: Tutoyeren

[ Voor 27% gewijzigd door degroot op 02-02-2010 11:18 ]

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Topicstarter
degroot schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:17:
Waarom software eerst thuis uitproberen om te checken of het veilig is?
Je kan toch ook gewoon een VMware of Hyper-V machine gebruiken en je xp installatie virtualiseren.

Dan erbij , advies wat je hier krijgt is wel echt veilig :)

dit valt onder het kopje "eigen inzet" , daar mag je je wel voor schamen.
Niet omdat je het niet weet.

Wikipedia: Tutoyeren
Bedankt voor de uitleg. Ja ik zou dat kunen proberen maar ik heb hier geen Microsoft VPC of Andere Virtual Machine ware

Verwijderd

Topicstarter
Net zeiden jullie nog dat ik asocial was en nu blijk dus overbeleefd te zijn :P (grapje) naja dan maar met jij of je naam benoemen ofniet ;)?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:20:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Ja ik zou dat kunen proberen maar ik heb hier geen Microsoft VPC of Andere Virtual Machine ware
Kan je gewoon op een normale pc installeren hoor.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Micha je pakt gewoon de pc waar nu tweakers op bekijkt en dan installeer je Sun Virtual Box.

Dan pak je een XP CD en installeer je viruteel een nieuwe pc.
Dan kun daarna een aantal tooltjes testen zonder dat je dit thuis hoeft te doen.

Wel raar want een stageopdracht moet je gewoon in dat bedrijf zelf uit kunnen voeren.

ik ben ook stagebegeleider hier voor de ICT-ers

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Topicstarter
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:33:
Micha je pakt gewoon de pc waar nu tweakers op bekijkt en dan installeer je Sun Virtual Box.

Dan pak je een XP CD en installeer je viruteel een nieuwe pc.
Dan kun daarna een aantal tooltjes testen zonder dat je dit thuis hoeft te doen.

Wel raar want een stageopdracht moet je gewoon in dat bedrijf zelf uit kunnen voeren.

ik ben ook stagebegeleider hier voor de ICT-ers
Daar heb je gelijk in, maar wegens dat mijn stagebegeleider overbeschemend is dat ik het niet op een pc bij hun mag doen,

En ik kan hier niets instaleren want ik heb geen admin rechten. en ik zit zowiezo op mijn stage plek nu

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 12:13 . Reden: Typ foutjes ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Modbreak:Ik heb e.e.a. opgeschoond. Blijven wij ons nu een beetje lief en aardig gedragen hier?

Speciaal voor de topicstarter:

Welkom bij GoT!

Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google. Je kunt je startpost aanvullen d.m.v. de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop. Dit geldt overigens ook voor overige berichten, gebruik de edit knop i.p.v. dat je meerdere berichten achter elkaar plaatst.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

[ Voor 96% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2010 13:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
TheVMaster schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:12:
[modbreak]Ik heb e.e.a. opgeschoond. Blijven wij ons nu een beetje lief en aardig gedragen hier?[/modbreak]

Speciaal voor de topicstarter:

Welkom bij GoT!

Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google. Je kunt je startpost aanvullen d.m.v. de [afbeelding] knop. Dit geldt overigens ook voor overige berichten, gebruik de edit knop i.p.v. dat je meerdere berichten achter elkaar plaatst.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.
Dit heb ik ook gedaan, Ik heb op google meerdere Topic gelezen over het zelfde maar dat de mensen hun Registratie key hadden verloren, en werden steeds naar het ProductID Gestuurd maar dit is niet de code waarmee Windows is geinstaleeerd. en nu dat ik vanvond even Belarc en Everest uit probeer. kijken asl deze goed lukken kan ik ze gebruiken hier voor het ordenen van de pc's aan hun Keys en goed geregistreerd in de kast kan worden gezet :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:53:
[...]

Dit heb ik ook gedaan, Ik heb op google meerdere Topic gelezen over het zelfde maar dat de mensen hun Registratie key hadden verloren, en werden steeds naar het ProductID Gestuurd maar dit is niet de code waarmee Windows is geinstaleeerd. en nu dat ik vanvond even Belarc en Everest uit probeer. kijken asl deze goed lukken kan ik ze gebruiken hier voor het ordenen van de pc's aan hun Keys en goed geregistreerd in de kast kan worden gezet :)
:+ Ik weet dat de het ProductID niet hetzelfde is als de Product Key. Maar volgens mij geeft de eerste hit van de Google link die ik je in mijn vorige reactie gaf een werkende tool (hier doet hij het in ieder geval) --> klik hier maar.

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:33:
[...]

:+ Ik weet dat de het ProductID niet hetzelfde is als de Product Key. Maar volgens mij geeft de eerste hit van de Google link die ik je in mijn vorige reactie gaf een werkende tool (hier doet hij het in ieder geval) --> klik hier maar.
Duh.... als je even goed de topic doorleest zie je dat dit in post 2 en 3 al genoemd is.

Verwijderd

Topicstarter
TheVMaster schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:33:
[...]

Daarom zij ik ook al in me vorige reactie dat ik de 2 die ik gekregen heb ("Belarc" en "Everest Home") ging uitproberen, maar de eerdere opgenoemde programma's in die topic heb ik wel zeker 5 tot 10 site op gespeurd om te zien als ze veilig waren en 8 van de 10 zeiden niet veilig

Dus daarom heb ik hier mijn "eigen" topic gepost.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:58:
[...]

Daarom zij ik ook al in me vorige reactie dat ik de 2 die ik gekregen heb ("Belarc" en "Everest Home") ging uitproberen, maar de eerdere opgenoemde programma's in die topic heb ik wel zeker 5 tot 10 site op gespeurd om te zien als ze veilig waren en 8 van de 10 zeiden niet veilig

Dus daarom heb ik hier mijn "eigen" topic gepost.
Ehh..maar hoezo 'niet veilig'? Maar goed...'k hoop voor je dat Everest en Belarc hun werk doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
TheVMaster schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:06:
[...]

Ehh..maar hoezo 'niet veilig'? Maar goed...'k hoop voor je dat Everest en Belarc hun werk doen ;)
Het "niet veilig" is : De sites zeiden dat er moglijk veel spyware en soms ook trojans in zat enz. . en ik hoop het ook ;)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:16:
[...]

Het "niet veilig" is : De sites zeiden dat er moglijk veel spyware en soms ook trojans in zat enz. . en ik hoop het ook ;)
Hmm...ohw oke..'k geloof graag dat er veel 'vage' tools zijn, maar everest is dan zeker wel een goeie...

Verwijderd

Topicstarter
TheVMaster schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:23:
[...]

Hmm...ohw oke..'k geloof graag dat er veel 'vage' tools zijn, maar everest is dan zeker wel een goeie...
Ok dan heb ik al wat meer zekerheid nu dat meer dan 1 iemand dit bevestigd heeft :) ;)

• degroot
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:24:
[...]

Ok dan heb ik al wat meer zekerheid nu dat meer dan 1 iemand dit bevestigd heeft :) ;)
vreemd dat jij nu wel de bevestiging van 1 persoon aanmeent.
Misschien omdat hij mod is?

Op de 1e pagina zijn er nl. 2 man die bevestigen dat Jelly Bean Keyfinder ook een goede tool is.
Maar daar ga je dan helaas weer niet op in....

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:16:
[...]

als jij dat vind, doe wat je wilt. Wees eigenwijs, neem niets van anderen hier aan. Heb je er wel eens bij stil gestaan dat bij software CD's in winkels ook wel eens gebeurd is dat er virussen op zaten.
Verder gebruik ik mijn keyfinder al jaren op diverse pc's en servers....nooit een melding gehad.
Verder is het een exe die niets installeerd. Het enige wat het doet is uitlezen van registry. Ook worden er geen services geinstalleerd (als je weet wat een service is).

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:24:
[...]

Wil je nog meer bevestiging?
[search=XP product key achterhalen]

Zoals je ziet, er zijn meer dan genoeg topics waar je die zekerheid door ervaringen van anderen kan achterhalen - en dan nog ontslaat het je niet van je eigen inzet door je downloads zelf te controleren (goeie av).

Meer chocola kan ik er eigenlijk ook niet meer van maken. Ik heb dit topic maar even aangekeken maar ben nu toch echt op het punt gekomen dat we de herhaling van zetten maar tot een goed einde gaan brengen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:03:
[...]

Wil je nog meer bevestiging?
[search=XP product key achterhalen]

Zoals je ziet, er zijn meer dan genoeg topics waar je die zekerheid door ervaringen van anderen kan achterhalen - en dan nog ontslaat het je niet van je eigen inzet door je downloads zelf te controleren (goeie av).

Meer chocola kan ik er eigenlijk ook niet meer van maken. Ik heb dit topic maar even aangekeken maar ben nu toch echt op het punt gekomen dat we de herhaling van zetten maar tot een goed einde gaan brengen.
Dit is teminste een Duidelijk topic waardoor iemand in nederland en belgië nog iets aan heeft, Want ik vond de andere die ik in het nederlands heb gelezen erg onduidelijk

• who
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 22:54

who

hier hele goede ervaringen met Magic Jellybean. Deze heeft ook de functionaliteit om meerdere serienummers bijv. van AutoCad, Office e.d. mee te nemen in zijn search.

Deze tool gebruik ik voornamelijk met een inventarisatie binnen een bedrijf. In de scripts meegeven dat Jellybean een search doet op de vereiste programma's, en die posten in een share.

Kan ontzettend veel tijd schelen bij 150 machines. 't is even inrichten maar dat weegt niet op tegen de kosten als je iedere pc bij langs mag.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister everest home uitgeporbeerd maar het registratie nummer niet vinden want ik zie dat everest alleen ziet wat voor Hardware en Geistaleerde bestuuringssysteem in zit maar nergens een het registratie numer te bekennen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 14:00 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Voor een IP-adres is al een tool ingebakken in je OS.
Ik denk aan het bekijken van de instellingen van je netwerk-adapter, ipconfig... daar heb je echt geen third party software voor nodig.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:00:
Ik heb gister everest home uitgeporbeerd maar kan de IP niet vinden want ik zie dat everest alleen ziet wat voor Hardware en Geistaleerde bestuuringssysteem in zit maar nergens een IP te bekennen
Loop jij stage op een IT afdeling, en je weet niet het verschil tussen een IP en een produkt key?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:38:
[...]

Loop jij stage op een IT afdeling, en je weet niet het verschil tussen een IP en een produkt key?
excuses ik bedoelde natuurlijk Registratie nummer, hier bij heb ik me vertypt.

ik kan wel de IP vinden natuurlijk :)

Maar dus bij Everest Home kan ik dus de Registratie nummer niet vinden wel de hardware componenten.
en en de randapparatuur vinden.

Maar niet het registratie nummer van de pc zelf.

Ip via cmd natuurlijk kan ook met arp -a :)

(ik loop bij een financiele diensverlening stage, Maar ik heb wel zelf de opleiding ICT Beheer(Netwerk Beheer)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 14:07 . Reden: typ foutje ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Voordat we in dit topic het niveau van een gemiddeld 'helpdesk-forum' naderen lijkt het me verstandig dat we een eind aan dit topic breien. Het heeft in mijn ogen lang genoeg geduurt er zijn genoeg kansen geweest en zeker zijn er ook serieuze oplossingen aangedragen voor het gestelde probleem.

Een tip voor de topicstarter : Probeer met de genoemde tools en Google (en eventueel de website van de tool-leverancier) tot een werkbare oplossing te komen. Mocht het zo zijn dat je over een bepaalde tool toch nog vragen hebt en je wilt hier een topic voor openen..neem dan de regels even door die we hier hanteren. Ook wil ik je graag wijzen op het Algemeen Beleid van GoT waar e.e.a. nog wat duidelijker (en meer uitgebreid) beschreven staat.

Vragen en eventuele opmerkingen kun via DM (of e-mail) stellen...

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 03-02-2010 14:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.