sinds kort een sli opstelling. Maar na een paar minuten houdt iedere game er mee op. het begint met een flikkering boven in beeld.Beeld bevriest, of computer slaat in zijn geheel uit en start opnieuw op. Heb gezocht in dit forum en verder op internet maar ben dit niet tegen gekomen.
! als de comp uitvalt dooft het controle lampje vd geheugenbankjes. (bios 1,9V instelling, stel ik hem in op 1,8v kan de cpu niet in idle
DFi 680i LT sli mobo 2xpci-x16, 2 mogelijkheden om floppykabel op mobo aan te sluiten voor extra ondersteuning;aldus DFi
2x 8800gts 640 mb (Asus en Evga, verschillend bios, maar volgens nvidia mag dat niet uitmaken)
e8400 eo stepping
2x 2gb Ocz 800 mhz ddr2 geheugen in dualchannel
2x hdd 320mb in raid0
Coolermaster 750 W 80plus (60A op de +12V)
Geen overklok
win7 64bit home premium
wat heb ik zelf gedaan:
beide graka's solo laten draainen 3d mark06 er op losgelaten. prima! stalker prypeat benchmark=prima
beide graka's solo om de beurt in 1 vd 2 pci sloten. prima!
in Sli: met koppelstukje, zonder koppelstukje=probleem
in sli: met floppy connector zowel boven als beneden, en met beide kaarten.(beetje vaag van DFI of het nu echt werkt zo'n extra aansluiting
nvidia drivers; verwijderd met driversclean, opnieuw geinstalleerd, even als physx.
Bios: pci/vga Palette snoop; disabled, abled=probleem.
pci-e slot 1+2 100Mhz standaard
nvidia GPU Ex ( volgens mij weet niemand wat dat doet?) disabled/anebled, probleem blijft
pci-e slot als start gekozen ipv pci
voor mij ben ik een beetje uitgepoept qua opties. En het werkt nog steeds niet naar behoren!
iemand een goed idee!
! als de comp uitvalt dooft het controle lampje vd geheugenbankjes. (bios 1,9V instelling, stel ik hem in op 1,8v kan de cpu niet in idle
DFi 680i LT sli mobo 2xpci-x16, 2 mogelijkheden om floppykabel op mobo aan te sluiten voor extra ondersteuning;aldus DFi
2x 8800gts 640 mb (Asus en Evga, verschillend bios, maar volgens nvidia mag dat niet uitmaken)
e8400 eo stepping
2x 2gb Ocz 800 mhz ddr2 geheugen in dualchannel
2x hdd 320mb in raid0
Coolermaster 750 W 80plus (60A op de +12V)
Geen overklok
win7 64bit home premium
wat heb ik zelf gedaan:
beide graka's solo laten draainen 3d mark06 er op losgelaten. prima! stalker prypeat benchmark=prima
beide graka's solo om de beurt in 1 vd 2 pci sloten. prima!
in Sli: met koppelstukje, zonder koppelstukje=probleem
in sli: met floppy connector zowel boven als beneden, en met beide kaarten.(beetje vaag van DFI of het nu echt werkt zo'n extra aansluiting
nvidia drivers; verwijderd met driversclean, opnieuw geinstalleerd, even als physx.
Bios: pci/vga Palette snoop; disabled, abled=probleem.
pci-e slot 1+2 100Mhz standaard
nvidia GPU Ex ( volgens mij weet niemand wat dat doet?) disabled/anebled, probleem blijft
pci-e slot als start gekozen ipv pci
voor mij ben ik een beetje uitgepoept qua opties. En het werkt nog steeds niet naar behoren!
iemand een goed idee!
[ Voor 6% gewijzigd door Willem71 op 02-02-2010 11:10 ]