Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:57
Ik ben op zoek naar een mp3 speler die 4 dagen achtereen muziek (in ieder geval mp3's) kan spelen. Voorwaarde is dus dat de speler kan spelen terwijl 'ie oplaadt, en dat 'ie niet na een paar uur besluit op te houden met spelen. Daarnaast liefst zo goedkoop mogelijk en minimaal 8 Gib.

Nu kwam ik zelf op de Archos 2 uit, deze zou in ieder geval moeten kunnen spelen terwijl ie oplaadt (bronnetje). Daarom mijn vraag, iemand die weet of deze speler zonder problemen gewoon een dag of 4 achter elkaar kan spelen, of is er iemand die een andere suggestie heeft?

-- Freeaqingme

p.s. Ik ben me er van bewust dat het een relatief simpele vraag is, maar bij de specs van mp3 spelers staat helaas nooit vermeld hoe lang mp3 spelers kunnen spelen (terwijl ze opgeladen worden) voordat ze er mee ophouden.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

In theorie zou dat oneindig moeten zijn want met opladen komt er veel meer stroom het apparaat in dat gebruikt wordt voor het afspelen.
Waarom eigenlijk 4 dagen afspelen? Is een andere oplossing dan niet beter?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Iedere mp3 speler van een fatsoenlijk merk heeft specs met speelduur op een volle acculading?!

Spelers kunnnen gewoon onafgebroken spelen, zolang je 'energysaving' maar uitschakelt... in het geval van stopcontact/pc/sync is het 'onbeperkt' gezien de externe voeding.

In jouw geval is enkel de batterijlaadfunctie+tegelijkertidj spelen relevant... 4 dagen spelen is zelf s voor mijn oude 64mb speler op repeatmode (uit 2001) mogelijk...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zou eens kunnen gaan kijken in Draagbare Mediaspelers, dat forumdeel is er voor bedoeld :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

hij zoekt ook een stabiele mp3 die niet crasht als je wat snel door de liedjes gaat, ipod nano ?

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:57
gambieter schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 01:58:
Je zou eens kunnen gaan kijken in Draagbare Mediaspelers, dat forumdeel is er voor bedoeld :)
Hmm, zo laat was het nog geen eens... Ik heb gister alles twee keer doorgelopen op zoek naar een passender forumdeel, maar ik kon 't toen niet vinden. Totally my bad (wellicht kan een mod dit topic even verplaatsen?)
Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 01:55:
Waarom eigenlijk 4 dagen afspelen? Is een andere oplossing dan niet beter?
Er moet in die ruimte waar 't voor bedoeld is constant (24/7) muziek gespeeld worden, en door een mp3-speler te gebruiken in plaats van een pc of iets dergelijks hoopte ik op stroom te besparen. Eens per 3 a 4 dagen wordt die ruimte gebruikt voor andere dingen, en hoeft er geen muziek gespeeld te worden.
Michael Knight schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 01:57:
Spelers kunnnen gewoon onafgebroken spelen, zolang je 'energysaving' maar uitschakelt... in het geval van stopcontact/pc/sync is het 'onbeperkt' gezien de externe voeding.
Dat leek mij dus ook, maar dat is niet zo. Ik had laatst al een mp3-speler (cheapass ding weliswaar) in mijn handen die je moest opladen dmv usb (dit is opzich geen probleem met een 230V => 5V converter), maar op het moment dat je 'm oplaadde ging ie in sync mode, en weigerde die te spelen.
In jouw geval is enkel de batterijlaadfunctie+tegelijkertidj spelen relevant... 4 dagen spelen is zelf s voor mijn oude 64mb speler op repeatmode (uit 2001) mogelijk...
I wish. Ik ben zelf de gelukkige bezitter van een Cowon x5, en die besluit iedere paar uur dat 'ie beter uit kan gaan dan door kan spelen als ik de interface een tijd lang niet aanraak (naar ik neem aan om te voorkomen dat de batterij onbedoeld leegraakt). Nu weet ik niet zeker of hij dit ook deed toen 'ie nieuw was, maar dat is in ieder geval de reden waarom ik 't hier vraag.

[ Voor 0% gewijzigd door Freeaqingme op 02-02-2010 10:19 . Reden: fixed ubb ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

bij de meeste spelers kan je een auto off instellen, dit treedt in werking als hij op bijvoorbeeld pauze staat of als een album/folder afgelopen is. Dit kan je uitzetten via het menu. (staat standaard op 5 min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:03
Ik kan je de Sandisk Sansa Clip Plus aanraden. Bestaat in 8GB, uitbreidbaar met micro sd kaart, en als je 'm oplaadt via USB power supply kan je gewoon verder naar muziek luisteren. Bovendien erg compact.

[ Voor 5% gewijzigd door Dryhte op 03-02-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 17:05
Mijn Creative Zen, speelt iig ook niet af als hij aan het laden is. Die kun je van je lijstje schrappen.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
Cobb schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:18:
Mijn Creative Zen, speelt iig ook niet af als hij aan het laden is. Die kun je van je lijstje schrappen.
Natuurlijk kan die dat wel, als je een stopcontact-lader koopt... Met mijn Creative Zen V plus kan ik het gewoon via die Creative Zen lader. Aan de pc gaat ie inderdaad in sync-modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb hier een Sony walkman A826 .. deze kan met gemak 36 uur muziek afspelen ... helaas kan hij niet afspelen terwijl hij oplaad. Wel is deze met veel opslag capaciteiten beschikbaar.. Ook is de geluidskwaliteit die hij afspeeld erg goed te noemen.
Pagina: 1