Ongelezen berichten hotmail in een keer verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:08

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Hey,

Ik heb dit vraagstuk gegoogled, op tweakers naar bestaande topics gezocht etc. maar kon niks vinden waarmee ik op kon schieten. Ik wil graag alle ongelezen berichten uit mijn postvak in in een keer verwijderen. Meer dan duizend berichten een voor een selecteren en verwijderen gaat mij te lang duren :P Vraag me niet hoe ik het zo ver heb laten komen 8)7

Ik heb op google een link gevonden naar een forum waarin een user had geadviseert outlook te gebruiken. Daar kan je alle ongelezen berichten wel verwijderen. Ik heb Outlook 07 en heb mijn mail gesynchroniseerd. Hij is op dit moment de berichten aan het binnenhalen. Dan kan ik de ongelezen berichten in 1x verwijderen. Alleen hoe krijg ik het voor mekaar dat outlook die berichten niet alleen in Outlook verwijdert, maar van mijn gehele email account. Als ik bij wijzer van spreke na het verwijderen van die berichten weer op verzenden/ontvangen druk, dan haalt hij ze toch weer allemaal terug want ze staan toch dan nog gewoon op mijn hotmail account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Per pagina alles selecteren in Hotmail online en dan de verwijderknop. Gaat stuk sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Jejking schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:36:
Per pagina alles selecteren in Hotmail online en dan de verwijderknop. Gaat stuk sneller ;)
Meen je dat, moet ik het echt handmatig via hotmail.com doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je het sync protocol gebruikt van hotmail dan zijn ze ook in hotmail zelf weg.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:14
Alleen hoe krijg ik het voor mekaar dat outlook die berichten niet alleen in Outlook verwijdert, maar van mijn gehele email account. Als ik bij wijzer van spreke na het verwijderen van die berichten weer op verzenden/ontvangen druk, dan haalt hij ze toch weer allemaal terug want ze staan toch dan nog gewoon op mijn hotmail account?
nee, outlook haalt ze dan niet meer terug.

Ik heb zelf ook hotmail ( @ live, maargoed dat is/was hotmail) gekoppeld met outlook. outlook haalt alleen de ongelezen berichten binnen. Als jij ze dus in outlook (!) gelezen hebt en verwijdert, haalt hij ze ook niet meer binnen als outlook gaat verzenden/ontvangen.
Als je inlogt op hotmail zullen die mailtjes wel nog een tijdje als "ongelezen"staat, maar volgens mij gaat dit na een tijdje ook weer weg.

maargoed, als je puur outlook blijft gebruiken kan je dus alles in 1 keer verwijderen, en gelezen berichten blijven "gelezen" en worden dus niet opnieuw ingeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Tsurany schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:40:
Als je het sync protocol gebruikt van hotmail dan zijn ze ook in hotmail zelf weg.
En hoe doe ik dat?
fender89 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:41:
[...]

nee, outlook haalt ze dan niet meer terug.

Ik heb zelf ook hotmail ( @ live, maargoed dat is/was hotmail) gekoppeld met outlook. outlook haalt alleen de ongelezen berichten binnen. Als jij ze dus in outlook (!) gelezen hebt en verwijdert, haalt hij ze ook niet meer binnen als outlook gaat verzenden/ontvangen.
Als je inlogt op hotmail zullen die mailtjes wel nog een tijdje als "ongelezen"staat, maar volgens mij gaat dit na een tijdje ook weer weg.

maargoed, als je puur outlook blijft gebruiken kan je dus alles in 1 keer verwijderen, en gelezen berichten blijven "gelezen" en worden dus niet opnieuw ingeladen.
Ik denk niet dat ik Outlook langer ga gebruiken. Ik heb Outlook nou voor het eerste keer opgestart puur om van die ongelezen mailtjes af te komen :P Maar als ik ze in outlook verwijder, dan verwijderd hij ze niet in hotmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36
verkeerd begrepen...

[ Voor 115% gewijzigd door 418O2 op 01-02-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327847

Als je windows live mail download, kan je gewoon Ctrl-A doen en alles verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-06 12:41

job

hotmail via pop3 op laten halen, terwijl je de optie instelt om berichten op de server te verwijderen.
Gaat wel even duren, maar dan is je hotmail account wel helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:14
@ TS,

o ok, dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen, zoals catch22 al zei.
Ik dacht dat je juist wel outlook ging gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
job schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:49:
hotmail via pop3 op laten halen, terwijl je de optie instelt om berichten op de server te verwijderen.
Gaat wel even duren, maar dan is je hotmail account wel helemaal leeg.
Ik heb 0.0 verstand van dat soort zaken. Ik denk dat ik eerder klaar ben met de traditionele verwijder methode :P Overigens wil ik niet heel mijn account leeg hebben, alleen de ongelezen berichten.
Anoniem: 327847 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:49:
Als je windows live mail download, kan je gewoon Ctrl-A doen en alles verwijderen.
En dan worden ze ook verwijderd van mijn hotmail account?
Er staat genoeg tussen, maar niet wat ik zoek/wil. De reden dat ik de ongelezen berichten wil verwijderen is omdat het spam/onzin is, en ik wil ze niet allemaal gemarkeerd hebben als gelezen want het verwijderen wordt dan nog moeilijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299488

Ik weet niet hoeveel berichten je wel hebt gelezen, maar als je nou de berichten die wel gelezen zijn verplaatst naar een map, en dan in je hoofdmap dus alle niet-gelezen berichten hebt, en die dan allemaal verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Anoniem: 299488 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:58:
Ik weet niet hoeveel berichten je wel hebt gelezen, maar als je nou de berichten die wel gelezen zijn verplaatst naar een map, en dan in je hoofdmap dus alle niet-gelezen berichten hebt, en die dan allemaal verwijderd?
Helaas veel :( Het is echt een emailaccount die ik sinds mijn 15/16e heb.. en nu wil ik er iets serieuzer mee omgaan. Een nieuwe emailadres maken is voor mij geen optie. Ik zal het wel proberen, goeie suggestie. Alleen niet nu nog :P

[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 02-02-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

HollovVpo1nt schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:53:
En dan worden ze ook verwijderd van mijn hotmail account?
Ja want dat gebruikt ook hotmail sync idee. Voor outlook moet je een plugin downloaden, voor de Live Mail client niet.
Serieuzer omgaan met mail, dan is de Live Mail client misschien wel helemaal handig? Ik vind het een zeer makkelijke interface hebben, beter dan de hotmail website, die is vrij erbarmelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 02-02-2010 00:04 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Bedoel je Windows Live Mail?

Edit: Ik kan jullie niet genoeg bedanken, het heeft gewerkt via Windows Live Mail. Ik zal zeker Windows Live Mail als standaard client gebruiken voortaan! Lekker snel ook.

[ Voor 158% gewijzigd door HollovVpo1nt op 02-02-2010 00:10 ]

Pagina: 1