Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bibliotheek in Win 7 hetzelfde als een snelkoppeling?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Als ik een nieuwe bibliotheek maak in Windows 7 kan ik 1 map toevoegen en dat is het.
Maar ik wil allerlei mappen die relateren aan hetzelfde in die ene bibliotheek zetten maar dat lukt dus niet, je kan maar 1 map erin zetten???
Maar wat is eigenlijk het verschil met het aanmaken van een nieuwe map en daarin snelkoppelingen plaatsen van andere mappen?
Kortom ik snap eerlijk gezegd niets van het nut van bibliotheken het lijkt erop dat het gewoon oude wijn in nieuwe zakken is.
Of ik zit er natuurlijk compleet naast wat de bedoeling is.
Wie helpt me uit de droom?

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:09
Bibliotheken zijn een collectie van meerdere mappen die over je harde schijf, externe schijf of netwerklocatie staan verspreid. Voorzover ik weet zit er geen beperking op het aantal mappen wat het kan omvatten...

Mocht je willen zien uit welke mappen de bibliotheek bestaat, ga dan naar de eigenschappen van zo'n bibliotheek en dan zie je bij bibliotheek locaties welke mappen in je bibliotheek zitten. Hier kan je ook mappen toevoegen...
Bibliotheken zijn ook met je thuisgroep te delen

Zie ook Help en Ondersteuning...
Een beetje meer moeite doen voordat je hier een topic opent over zoiets triviaals mag wel hoor ;)

-edit- vriendelijkere toon

[ Voor 12% gewijzigd door Okki5 op 01-02-2010 23:43 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:18

TheVMaster

Moderator WOS
Zoals je weet verwachten we hier enige inzet van de topicstarter :+ Helaas voldoet jou topic hier niet echt aan. Misschien dat je je eens kunt verdiepen in de Windows 7 bibliotheken.

Lees toch de regeltjes nog maar een keer door, dan weet je waaraan een TS moet voldoen....deze gaat dicht..

Dit topic is gesloten.