Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sjaakmans
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:47
Hallo,

Ik heb hier thuis een DVB-T signaal van KPN nu wil ik dit mooi op mijn computertje ontvangen, ik heb er nu een tv kaart tussen zitten alleen werkt dit niet zo heel mooi. Nu ben ik al een tijd op zoek naar een vervangen voor de tv kaart.

Nu heb ik de TerraTec H7 gevonden mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja kan die iemand mij vertellen of ik er toevallig ook een antenne op kan aansluiten voor een beter signaal.

Als iemand hier een idee over heeft of toevallig ervaring met dit product zou je dit mij willen vertellen.

Alvast bedankt,

Sjaakmans

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, maar is alleen bedoeld voor zaken die niet in andere subfora aan bod komen. TV-kaarten horen in Mediaspelers & HTPCs thuis.

Sowieso is het op GoT niet de bedoeling om ervaringen te "vissen" met een topic, en blijkt er weinig inzet uit deze topicstart - maar dat is ter beoordeling van de moderatoren aldaar.

Soittakaa Paranoid!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True