nodig: puk code

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:56
dag mensjes...
Ik heb een vraagje aan jullie:
ik ben een van de gelukkige die in t bezit is van een 3310:). Alleen vind ik het zo F*CKING hoerig dat ik GEEN nummers en smsjes in de telefoon zelf op kan slaan maar alleen op mn sim:( T zou namelijk wel leuk zijn om wat meer ruimte te hebben :)

als ik het op wil slaan vraagt dat (&^%# ding om de PUK2 code..:( Ok nu weet ik: het is al eerder gevraagt, maar PLZ!!!!! er moet tog wel een progje zijn om je pukcode te 8erhalen of te weizigen?. Is iemand hier in t bezit van zo'n pr8ig progje?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ok nu weet ik: het is al eerder gevraagt, maar PLZ!!!!!
Bel gehoord, maar klepel niet gevonden?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Puk2 code??? dat bestaat niet. De PUK code is om je telefoon weer te kunnen gebruiken als je drie keer een foute PIN hebt ingevoerd. Die PUK code kun je opvragen bij je provider.

Pin2 code bestaat wel, en die wordt meestal gebruikt om speciale functies in de telefoon te beveiligen (kostentellers enzo)
gebruik hiervan wordt overigens door alle providers afgeraden omdat de netwerken die functies toch niet ondersteunen.

En oja, zou je een ander icon willen kiezen...deze is ranzig (anders doen wij het voor je en dat wil je niet)

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:56
k, als ik vaste nr's aan wil zetten zegtie: pin2 code geblokeerd. voor puk2 code in

hij bestaat dus wel. En het zal bezt zijn dat t word afgeraden door de providers, maar t opslaan van xtra nummers kan echt geen kwaad.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Bel je provider zou ik zeggen

kraken is illegaal

Dit topic is gesloten.