Xaverius schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:20:
Zo, even een tweede statspost doen. Dat mag vast wel zo vroeg in de ochtend, de SoB-stats posten. Seventeen or Bust is namelijk één van die projecten waar wel mensen aan meecrunchen en wellicht ook de DPCH lezen maar het gemiddelde postniveau is nogal laag om het maar voorzichtig uit te drukken.
En dan heb ik het natuurlijk ook nog niet eens over de dagen dat er (per ongeluk) geen stats geplaatst worden. Soms denk je daar even niet aan of is het meer van, die ander die doet dat vast wel vandaag. Of je zit voor je werk in Groningen terwijl je aan de andere kant van het land woont en ja, dan is er geen tijd over want je wil graag ook weer voor het slapen gaan weer thuis zijn.
[..]
Het was toen ik naar bed ging dat ik nog geen stats voor 4-2-2010 kon posten, anders had ik het gedaan

. (Stats sluiten toch rond half 2?)
Het klopt wel dat er minder gepost wordt. Maar zie het zo, hoe minder gepost, hoe meer cycles over om te crunshen

.