Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Installatie XP: kan a8qyhakk.sys niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop met windows xp sp3 loopt ontzetten traag. Heb van alles geprobeerd, zoals het de-installeren van software, verscheidene anti-virus, adware ed scans maar niets hielp.

Nu wil ik een kijken of het helpt om Windows opnieuw te installeren via de cd (Update). Het vage is dat ik een melding krijg dat het bestand a8qyhakk.sys niet gekopieerd kan worden. Wanneer ik kies voor 'overslaan' en mijn laptop start opnieuw op nadat de bestanden vanaf cd zijn gekopieerd krijg ik direct de melding "kan het bestand a8qyhakk.sys niet vinden". Gekke is dat ik nergens informatie over dit bestand kan vinden.

Kan iemand mij meer info over dit bestand verschaffen?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:25
Waar komt die cd vandaan, en doe je nu een echte clean install of installeer je over de oude heen?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen idee waarom hij er naar vraagt, want op mijn installatie disk met SP3 erin kan ik nergens dat bestand vinden, tenzij het ergens ingepakt is (en niet gecomprimeerd naar .SY_). Zelfs mijn installatie, al is die dan wel aangepast met nLite, heeft niet dat bestand in \Windows en onderliggend.
Hacked versie?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-10 00:53
Download een iso zonder spyware en cracks. Ik heb hem ook niet op mijn Windows XP SP3 CD