Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanschaf voeding van MS-Tech

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 11:13

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn nieuwe systeem zoek ik een voeding die SLI aankan. Aangezien ik momenteel niet veel geld hier voor heb ben ik gaan zoeken naar een goedkope voeding. Ik heb het volgende gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.jckaltercomputers.com/WebRoot/StoreLNL/Shops/62056147/4811/939A/6D6B/B3F6/556C/D5C1/1612/D23E/MSTech_620_en_750_Watt_m.jpg
Voeding MS-Tech 750Watt Value
Vermogen 750Watt
Type ATX 2
Moederbordaansluitingen 1x ATX 2 (24-pin)
Stroomaansluiting 5.25" 4x (standaard molex)
Stroomaansluiting 3.5" 2x
Stroomaansluiting S-ATA 6x
Stroomaansluiting PCI-E 1x 6pins
Koeler 12cm

Dat hij maar 1 PCI-E 6pins aansluiting heeft los ik wel op met een verloopstukje. Mijn vraag was alleen of iemand ervaringen heeft met het merk MS-Tech. En of ik met bijvoorbeeld de 620 variant van dit merk ook genoeg heb. En in hoeverre loop ik het gevaar dat mijn systeem overlijd door een wat goedkopere voeding?

Ik heb nu een no-name voeding van 400 watt, waar ik zelf ook het een en ander aan heb verandert. Deze doet het geweldig, alleen ik vertrouw die voeding van een tientje toch niet helemaal mijn systeem van honderden euro's toe.

Als er nog meer informatie moet komen zeggen jullie het maar ;)

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Het probleem bij b-merk voedingen is vaak dat ze het vermogen niet kunnen leveren wat op de doos staat.
Voor een internet/office computer is een b-merk voeding prima maar voor SLI zou ik toch gaan voor een a-merk.

Cooler Master en Corsair ben ik wel tevreden over.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Welke voeding heb ik nodig? Deel 23 eens door.
MS-Tech is volgens mij vrij budget, wat moet die voeding kosten? Als dat minder dan €100 is dan zou ik het ding zeker laten liggen en iets fatsoenlijks kopen. Besparen op je voeding is het allerslechtste dat je kunt doen (1x een piekje en je roostert al je hardware).

• boazkl0p

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Topicstarter
Plakjekaas schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:10:
Het probleem bij b-merk voedingen is vaak dat ze het vermogen niet kunnen leveren wat op de doos staat.
Voor een internet/office computer is een b-merk voeding prima maar voor SLI zou ik toch gaan voor een a-merk.

Cooler Master en Corsair ben ik wel tevreden over.
Dan zou ik weer een maand moeten wachten voordat ik mijn pc kan aansluiten :(
En bovendien is 750 watt toch overkill voor 2 GeForce 250 GTS toch? Daarom dacht ik dat het zo wel zou kunnen

• boazkl0p

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Topicstarter
Terw_Dan schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:13:
Neem Welke voeding heb ik nodig? Deel 23 eens door.
MS-Tech is volgens mij vrij budget, wat moet die voeding kosten? Als dat minder dan €100 is dan zou ik het ding zeker laten liggen en iets fatsoenlijks kopen. Besparen op je voeding is het allerslechtste dat je kunt doen (1x een piekje en je roostert al je hardware).
hij kost maar liefst €36,- :P
Dus echt redelijk budget

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dan is het heel simpel. Ga naar de bouwmarkt, haal een rolmaat van tenminste 10 meter en rol deze helemaal uit. Dan heb je ongeveer een indicatie hoe groot de boog moet zijn waarmee je om deze voeding heen moet lopen.

Een deugdelijke voeding kost nu eenmaal geld, koop liever een goede 400W dan een crappy 750W.

Verwijderd

Spuitelf... Maar met Terw_Dan..

Ik heb zelf een Antec TruPower geval van 420W... Die zou ik mijlenver boven zo'n brak no-name geval verkiezen. Ik heb het ding met twee 7950GT's, een Q6600 OC'd @ 3.16 GHz. (B3 stepping, vreet meer stroom / amperage) en iets van 6 HDDs.. Geen enkel probleem.

Je kan ook voor de cheapere corsairs gaan, die 430watt voedingen van hen zijn al meer dan voldoende voor je eisen hoogstwaarschijnlijk, zit je of net onder / boven de 40 euro..

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
ik vermoed dat je met zon voeding veel verder komt:
V&A aangeboden: Zalman ZM460B-APS

wel tweedehands, maar dan heb je het wel snel binnen.

ik heb hier een 4870oc, en een e8400 op deze voeding (de 400watt versie), en dat werkt goed, het is een A-merk voeding, ook wel iets duurder, maar ook een stuk stabieler :)

• boazkl0p

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Topicstarter
Terw_Dan schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:25:
Dan is het heel simpel. Ga naar de bouwmarkt, haal een rolmaat van tenminste 10 meter en rol deze helemaal uit. Dan heb je ongeveer een indicatie hoe groot de boog moet zijn waarmee je om deze voeding heen moet lopen.

Een deugdelijke voeding kost nu eenmaal geld, koop liever een goede 400W dan een crappy 750W.
Uhm, 400W gaat een SLI, of misschien op den duur tripple SLI niet trekken he. Maar je punt is wel duidelijk: die kwaliteitsvoeding is van een niet zo'n beste kwaliteit :P
natasdiamon schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:33:
ik vermoed dat je met zon voeding veel verder komt:
V&A aangeboden: Zalman ZM460B-APS

wel tweedehands, maar dan heb je het wel snel binnen.

ik heb hier een 4870oc, en een e8400 op deze voeding (de 400watt versie), en dat werkt goed, het is een A-merk voeding, ook wel iets duurder, maar ook een stuk stabieler :)
Gaat dit het wel trekken???
Ben bang van niet :?

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 17:58

FlyEragon

Alien Monkeys

Het feit dat er maar 1 pci express lijn op zit zegt al genoeg hoop ik ;)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ligt eraan wat je in SLI gaat zetten
Als dat 2 voodoo2's zijn dan is 400W zat, zet je 2 295GTXen erin gaat het niet. Kijk eens naar het stroomverbruik ervan, dan kun je redelijk bepalen wat je nodig hebt. (zie ook het grote voedingen topic).

• boazkl0p

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Topicstarter
Is dit een beter alternatief?
V&A aangeboden: Spire Jewel 650

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 22:26
Kijk eens naar een Be Quiet voeding, budged doch redelijke kwaliteit. (zeker voor het geld)

My favorite programming language is solder.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Alle vragen in dit topic staan gewoon in Welke voeding heb ik nodig? Deel 23 beantwoord, zelfs voor een groot deel in de topicstart. Ga die eens lezen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.