• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ik wil een laptop retour sturen naar Dell.
hiervoor heb ik al 3 weken engels contact met Dell dat UPS het pakket komt ophalen.
UPS kwam telkens maar niet.

ik heb zelf een afspraak gemaakt en vandaag kwam er eindelijk iemand van UPS.
deze gaf echter aan dat hij niet kon zien waar het pakket naar toe moest dus hij heeft het pakket niet aan gemomen.

het is echter precies dezelfde doos als waarin hij verzonden is.
de courrier had het echter over een RS nummer.

ik heb enkel een reference number voor de terugbetaling gehad.

heeft iemand enig idee wat ik het beste kan doen.

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik zou in elk geval niet op eigen houtje maar iemand van UPS langs laten komen, als hij dan kwijt raakt bij UPS of bij DELL kom je in een lastigere situatie dan wanneer DELL de UPS-guy voor je regelt...
DELL dus achter de broek aan zitten. Waarom heb je engels contact? Waarom is nog niemand geweest volgens DELL? Wat doet DELL als je zegt dat er nog steeds niemand is geweest, en je binnen een week dit afgehandeld wil zien?
Met andere woorden; zoek contact met DELL, eventueel op een iets minder coulante toon. Ga niet keihard "dreigen" ofzo, maar laat ze wel weten dat je geduld op begint te raken. Kijk hoe ze reageren, en als het dan nóg niet goed gaat, dan kun je eventueel gaan schermen met juridische stappen.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• fespen
  • Niet online
Dell heeft geen Nederlandse klantenservice.
mailtjes/telefoontjes komen allmeaal uit India.

ik heb dus 3x van Dell gehoord dat UPS langs zou komen maar telkens lukte dit niet, omdat er niemand komt.
dit was de reactie:

As per our records I see that you have expressed your interest to retain this purchase. Hence, there was a failed collection.

However, as per your email below it shows that you have contacted UPS and scheduled the collection for 1st Feb.

Please mail us back if the order was not collected.

If you have any further queries do not hesitate in responding directly to this mail and I will be glad to assist you further.

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

fespen schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:15:
Dell heeft geen Nederlandse klantenservice.
mailtjes/telefoontjes komen allmeaal uit India.
Dat kan ik me haast niet voorstellen dat er geen NL klantenservice is. Probeer eens het voor jou relevante telefoonnummer te bellen uit deze lijst;
http://support.euro.dell....hone_prod?c=nl&l=nl&s=dhs

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• fespen
  • Niet online
dat is allemaal technische support.
maar goed ik heb Dell Inspiron Notebook Support gebeld.
kreeg de receptie aan de telefoon die totaal niks wist wat natuurlijk niet zo raar is. ze kon mij alleen door verbinden met de technische afdeling of de engelse klantenservice.
uit eindelijk een man uit India(?) die mijn probleem niet snapte. ;(

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb dit adres gebruikt voor mails naar de retourservice: de.dell_car@qualxserv.eu

(kan in het -brak- Nederlands)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

=> SF

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:41

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

fespen schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:41:
dat is allemaal technische support.
maar goed ik heb Dell Inspiron Notebook Support gebeld.
kreeg de receptie aan de telefoon die totaal niks wist wat natuurlijk niet zo raar is. ze kon mij alleen door verbinden met de technische afdeling of de engelse klantenservice.
uit eindelijk een man uit India(?) die mijn probleem niet snapte. ;(
Hé?

Ik bel vaak genoeg met de inspiron lui ( :') ) zoals sommigen weten maar heb nog nooit met een niet nederlander gepraat. De fabriek waar de laptops worden hersteld bevind zich in duitsland en ik heb een paar keer daar heen gebeld maar daar konden ze wel aardig engels.

//oh, ik lees het verkeerd.

Maar goed, je laptop is stuk neem ik aan. Dan kan je met Dell technische dienst bellen om een afspraak te maken dat er een UPS kerel een doos komt brengen waar je je lappie in plaatst en de volgende dag komt UPS weer langs om je lappie weg te brengen, dat gaat niet via een klantenservice oid.

[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 01-02-2010 18:39 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Pagina: 1