Losse onderdelen aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Het achterklepje en toetsenbord van mijn Nokia E52 zijn behoorlijk beschadigd. Erg zonde vind ik en ik wil ze graag vervangen. Ik ben al in vier winkels geweest (T for Telecom, Vodafoon, T-mobile en een vaag telefoonwinkeltje waar ze verder wel onderdelen verkopen) zonder succes. Googlen geeft me ook niet wat ik zoek. Ik kom op http://www.mobielbereikbaar.nl/ maar die hebben niet wat ik zoek (en behoorlijk duur ook!)

Waar kan ik een nieuw achterklepje+ toetsenbord bestellen?

• tbenschop2
Bedankt, deze had ik zelf nog niet gevonden.
Ik ben bang dat dit geen originele Nokia onderdelen zijn (en dus van inferieure kwaliteit).
Daarnaast bestel ik liever in Nederland.

Dat laatste is niet echt een probleem (buitenlandse winkel) maar dat eerste wel. Heb je nog een alternatief?

[ Voor 16% gewijzigd door tbenschop2 op 01-02-2010 15:21 ]

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:09
wandel een NSP binnen.. die hebben het als het goed is wel liggen.

Verwijderd

Kalua schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:21:
wandel een NSP binnen.. die hebben het als het goed is wel liggen.
Voor zover ik weet verkoop een NSP(Nokia Service Point) geen onderdelen (in ieder geval NIET in almere)
En denk dat je voor originele nokia hardware niet bij Nokia zelf moet wezen, gezien zij hun centen verdienen op de reparatie.

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tbenschop2 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:21:
Ik ben bang dat dit geen originele Nokia onderdelen zijn (en dus van inferieure kwaliteit).

Dat laatste is niet echt een probleem (buitenlandse winkel) maar dat eerste wel. Heb je nog een alternatief?
Nee ik heb verder geen alternatief, maar aan 23 dollar / 16 euro totaal (incl. verzendkosten) kan je je geen buil vallen lijkt mij. Het toetsenbord zou je ergens anders kunnen bestellen, maar die batterijklep...als die vast zit dan zit die vast. Je wisselt toch niet dagelijks de batterij?

Ik zou het wel weten..

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10-2025

Verwijderd

tbenschop2 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:21:

Ik zou het gewoon hier bestellen, dealerextreme is wel een (uit eigen ervaring gebleken) correcte (web)winkel.
Ze lichten niet op, en je hebt je product(en) snel binnen. (mits op voorraad)

Ik zou het gewoon doen ! We hebben het hier over 16 euro, wat geen weggegooid geld zal zijn.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit heeft niets met de technische kant van de telefoons te maken, maar meer met kopen, dus dan mag het naar het Shopping Forum

• tbenschop2
De link van PinokkioTV lijkt mij wel wat. Op de site (en ook bij navraag via e-mail) beweren ze dat ze originele onderdelen verkopen.

Ook al even gebeld met het Nokia Carepunt (ofzoiets), daar kunnen ze de 2 onderdelen voor 41,26 vervangen. Dan is Telecomtelecom wat goedkoper.
Pagina: 1